Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
eerste poging tot nachtlandschap
Collapse
X
-
-
Re: eerste poging tot nachtlandschap
Hij is heel mooi gedaan , maar heb het gevoel dat de ruimte die je nu rechts teveel hebt,beter had opgevuld met nog meer diepte links in je foto,je standpunt wat veranderen dus en je compo gaat er volgens mij veel mooier op worden Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
-
Oorspronkelijk geplaatst door jm188 Bekijk bericht.......... maar deze is toch wel redelijk goed gelukt denk ik.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk berichtHij is heel mooi gedaan , maar heb het gevoel dat de ruimte die je nu rechts teveel hebt,beter had opgevuld met nog meer diepte links in je foto,je standpunt wat veranderen dus en je compo gaat er volgens mij veel mooier op worden Grtjes Francine
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtNu nog dat "blauw" momentje en dan wordt ie
Comment
-
Ik volg Francine... rechts iets te veel ruimte ten koste van meer diepte links. Maar het is toch een hele mooie hoor
Oorspronkelijk geplaatst door jm188 Bekijk berichtik heb echt geen idee wat dat wilt zeggen...
Maar vermits het hier een nachtfoto is, zal Raymond nog iets anders bedoelen...
Raymond?
Grtz,
PeterCanon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gilpet71 Bekijk bericht
Het 'blauwe moment' is normaal de periode net na zonsopgang of net voor zonsondergang. Deze tijdstippen geven normaal het mooiste licht. In het engels noemen ze dit The Golden Hour... hier worden de tijdstippen berekend en vind je meer uitleg.
Maar vermits het hier een nachtfoto is, zal Raymond nog iets anders bedoelen...
Raymond?
Grtz,
PeterKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtNeenee Peter, bedoel net dat moment voor totale donkerte. Iemand merkte op "niet altijd" en dat kan ik beamen maar ik denk in deze foto daar wel een extra sfeer en meerwaarde in te zien ! Hangt er van af hoe en waar de foto is genomen en wat er in te zien is
Comment
Comment