Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door Francine VersluysBekijk bericht
Hij is heel mooi gedaan , maar heb het gevoel dat de ruimte die je nu rechts teveel hebt,beter had opgevuld met nog meer diepte links in je foto,je standpunt wat veranderen dus en je compo gaat er volgens mij veel mooier op worden Grtjes Francine
punt 1 : mooie foto
punt 2 : ik zou de twee lichtpuntjes aan de rechterrand op de foto wegwerken
punt 3 : de meest rechtse lantaarn zou ik eventueel ook wegcroppen - dan wordt je foto misschien nog sterker, denk ik .( te proberen ? )
( vermoed trouwens dat Francine iets in die zin heeft bedoeld heeft met rechts teveel ...)
Overigens: Blauwe uurtje en Golden Hour hebben beide ook andere benamingen:
Tweeduuster en Twilight. Waarom komt niemand op het woord 'Schemering'?
Was het eerste wat me opviel..... Was één voor één alle comments aan het lezen om te zien of niemand het gezien had..... tot ik bij de comment van Plaatwerker kwam .
Groetjes.
Comment