Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Er is nog serieus werk aan de winkel...
Ik kan nu beginnen zeggen wat niet goed is... ik zal eerder zeggen wat wel goed is: je hebt ze kunnen posten...
Echt... ik zou me eerst even in de materie beginnen verdiepen. Wat technische kennis opdoen, wat leren over belichting en compositie,...
Ik wil niet cru klinken (misschien doe ik dat toch)... maar probeer je de goeie raad mee te geven.
Ik sluit mij aan bij hogergenoemde opmerkingen.
Tracht eens stil te staan bij wat je wil weergeven, maw wat is het onderwerp??
Bij de tweede foto zie ik niet zo direct een onderwerp, bij de eerste ... de gootsteen of het raam of een kachelpijp, begrijp je, in ieder geval is het hier niet duidelijk.
Tracht in de eerste plaats je compositie te verzorgen!
Hopelijk heb je hier wat aan!
Mvg, Tin_tin Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)
Ik sluit mij aan bij hogergenoemde opmerkingen.
Tracht eens stil te staan bij wat je wil weergeven, maw wat is het onderwerp??
Bij de tweede foto zie ik niet zo direct een onderwerp, bij de eerste ... de gootsteen of het raam of een kachelpijp, begrijp je, in ieder geval is het hier niet duidelijk.
Tracht in de eerste plaats je compositie te verzorgen!
Hopelijk heb je hier wat aan!
Hier heb ik inderdaad wat aan.Om eerlijk te zijn was ik super gehaast.Deze locatie is 30 jaar afgesloten geweest.Maar nu door verval is er een ingang ontstaan.Pand staat pal aan de straat,school net gedaan en veel volk op de baan.Dus was gebruik van de flitser niet echt mogelijk.
Hier heb ik inderdaad wat aan.Om eerlijk te zijn was ik super gehaast.Deze locatie is 30 jaar afgesloten geweest.Maar nu door verval is er een ingang ontstaan.Pand staat pal aan de straat,school net gedaan en veel volk op de baan.Dus was gebruik van de flitser niet echt mogelijk.
Een flitser bij Urbex-fotografie (fotografie van vervallen gebouwen) is uit den boze... een statief is wat je nodig hebt... + de uitleg van bovenstaande
Comment