Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi trio, maar wat te grijs vind ik. Maar dat kan persoonlijke smaak zijn.
Voilà : dit was mijn 2OO1ste post op BD !
Bij het volgende duizendtal ben ik zestig en misschien op mijn pensioen !
Twee en drie vind ik het mooiste,de eerste zegt me niet zoveel,je hebt daar precies een fel vervormd kotje staan wat me een beetje stoort,zou dat aan je kleine Bp afstand kunnen liggen? Bij de tweede moet je eens nakijken of je horizon wel helemaal recht is het oogt een beetje naar rechts afhellend, maar het kan ook gezichtsbedrog zijn,zou eens kijken.verder vind ik deze heel mooi hoor De derde heeft idd een mooi contrast ts gebouwen en caravans, maar ook de uitsnede vind ik hier heel mooi gedaan Grtjes Francine
Ik vind de 2e het mooiste, maar misschien is die in kleur nog mooier, mist een beetje drama voor zwart-wit al kan dit misschien ook door wt weinig contrast komen zoals hier al gezegd.
Ik vind de 2e het mooiste, maar misschien is die in kleur nog mooier, mist een beetje drama voor zwart-wit al kan dit misschien ook door wt weinig contrast komen zoals hier al gezegd.
Comment