voor de eerste keer op wandel geweest
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
decay
Collapse
X
-
- 6 maart 2011
-
Labels: Geen
-
-
Re: decay
Er is nog serieus werk aan de winkel...
Ik kan nu beginnen zeggen wat niet goed is... ik zal eerder zeggen wat wel goed is: je hebt ze kunnen posten...
Echt... ik zou me eerst even in de materie beginnen verdiepen. Wat technische kennis opdoen, wat leren over belichting en compositie,...
Ik wil niet cru klinken (misschien doe ik dat toch)... maar probeer je de goeie raad mee te geven.
-
Ik sluit mij aan bij hogergenoemde opmerkingen.
Tracht eens stil te staan bij wat je wil weergeven, maw wat is het onderwerp??
Bij de tweede foto zie ik niet zo direct een onderwerp, bij de eerste ... de gootsteen of het raam of een kachelpijp, begrijp je, in ieder geval is het hier niet duidelijk.
Tracht in de eerste plaats je compositie te verzorgen!
Hopelijk heb je hier wat aan!Mvg, Tin_tin
Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)
Comment
-
- 6 maart 2011
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tin_tin Bekijk berichtIk sluit mij aan bij hogergenoemde opmerkingen.
Tracht eens stil te staan bij wat je wil weergeven, maw wat is het onderwerp??
Bij de tweede foto zie ik niet zo direct een onderwerp, bij de eerste ... de gootsteen of het raam of een kachelpijp, begrijp je, in ieder geval is het hier niet duidelijk.
Tracht in de eerste plaats je compositie te verzorgen!
Hopelijk heb je hier wat aan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eapresley2 Bekijk berichtHier heb ik inderdaad wat aan.Om eerlijk te zijn was ik super gehaast.Deze locatie is 30 jaar afgesloten geweest.Maar nu door verval is er een ingang ontstaan.Pand staat pal aan de straat,school net gedaan en veel volk op de baan.Dus was gebruik van de flitser niet echt mogelijk.
Comment
Comment