Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Voor mij foto 2. Leuk hoe je de wagen hier gefotografeerd hebt tegenover de lucht ...
Alleen mis ik in alle 3 de foto's een beetje spanning ... Misschien eens proberen om de kar vanuit een ander standpunt te fotograferen, zodat hij nog veel immenser en grotesker overkomt. Ik heb makkelijk zeggen, ik was er niet op dat moment. En soms heb je weinig tijd om dergelijke zaken vast te leggen en moet het meteen erop of eronder zijn ... Maar 't is misschien een idee dat je kan meenemen voor een volgende poging.
Groetjes,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
carnavalfotos, wat moet je hier nu op zeggen, mooie kleuren?
sorry maar mi kan je van dit gebeuren geen hoogstaande foto's maken
dat is maar mijn mening
Pas je foto opgemerkt,de tweede foto vind ik de beste heel mooi gedaan deze,de eerste komt me wat druk over,en de derde vind ik niet zo boeiend van standpunt.Ik kan me ook voostellen dat dit best niet simpel is om te doen,zou het zelf helemaal niet beter kunnen hoor,in zo een situatie heb je niets in de hand he.Ze zijn allemaal wel heel erg mooi van kleur,het spettert van je scherm af Grtjes Francine
@ Wilfried, nouja afgelopen jaar kreeg ik bijvoorbeeld nogal wat commentaar over dat er niet de hele wagen op stond, wat een aantal mensen jammer vonden.
Dit jaar dus met een ander pakket lenzen op pad gegaan en nu staan ze er in het geheel op.
ik wil geen afbreuk doen aan je fotos, zeker niet
naar mijn mening kan je dergelijke onderwerpen beter plaatsen in het forum fotoverhalen, daar kan je zelfs nog meer fotos plaatsen in 1 topic
Comment