Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het Contrast
Collapse
X
-
-
Re: Het Contrast
Hey bewaker,
Jij weet wat je bedoelt met het contrast, maar voor mij is het niet duidelijk. Ik zie wat vrachtwagens en wat mensen, maar meer zie ik niet. Help mij om dit te verduidelijken.
Comment
-
Dat is een praalwagen van carnaval in sint-Truiden.
Vooraan een lijkwagen. Misschien te veel uitgesneden.
Maar als ik minder uitsnijd dan zijn de mensen in de achtergrond nog onduidelijker.
Heb tig foto's genomen maar krijg de achtergrond niet scherp.Canon EOS 90D EFS 18-135
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bewaker Bekijk berichtDat is een praalwagen van carnaval in sint-Truiden.
Vooraan een lijkwagen. Misschien te veel uitgesneden.
Maar als ik minder uitsnijd dan zijn de mensen in de achtergrond nog onduidelijker.
Heb tig foto's genomen maar krijg de achtergrond niet scherp.
Comment
-
-
Is idd een groot contrast de 2 wagens.
Maar ze staan een beetje te ver uit mekaar om dit in beeld te laten overkomen. Het ware beter geweest mocht de karnavalswagen vlak naast of toch alleszins veel dichter bij de begrafeniswagen gereden hebben. Ik weet niet of dat mogelijk was?
Comment
-
-
Heb de indruk dat het scherpstelpunt niet juist lag, volgens de exif is dit met f10 gedaan. Zou persoonlijk kiezen voor f 13 en het scherpstelpunt ter hoogte van het middelste kleine verkeersbord. Maar ik kan het ook mis hebben !Photography is an art of observation.
Comment
-
-
Leek me inderdaad wel een heel leuke om er contrast van te maken, maar ik volg Tini ... De zaken staan te veraf om ze samen op de foto te krijgen en dan ook nog zo, zodat het contrast duidelijk wordt.
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
Ik heb deze foto al een paar keer bekeken ,maar weet niet goed wat ik eraan heb,maar ik vind je gecropte toch beter dan de volledige foto,omdat daar het verband tussen de grootte van de auto's beter naar voor komt Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Bedankt voor de commentaren. Ik zal er rekening meehouden om erop te letten dat de 2 voorwerpen dichter bij elkaar staan. Al hoop ik dat er volgend jaar niet weer een lijkwagen staat.
Ik zal ook eens wat meer spelen met de F waarden, daar heb ik gisteren niet echt aan gedacht.
Wel content dat er toch nog een contrast was tussen de lijkwagen en de drukte in de verte. Zo had ik het nog niet bekeken.Canon EOS 90D EFS 18-135
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk berichtIk vind de originele toch beter.
En dan zie ik misschien niet direct dat het met karnaval te maken heeft, maar wel het contrast tusen de lijkwagen en de drukte van het leven wat verder gaat.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment