Het was weer carnaval in Boemeldonck en daar hoort een grote optocht bij
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Carnaval in Boemeldonck
Collapse
X
-
-
Re: Carnaval in Boemeldonck
Voor mij foto 2. Leuk hoe je de wagen hier gefotografeerd hebt tegenover de lucht ...
Alleen mis ik in alle 3 de foto's een beetje spanning ... Misschien eens proberen om de kar vanuit een ander standpunt te fotograferen, zodat hij nog veel immenser en grotesker overkomt. Ik heb makkelijk zeggen, ik was er niet op dat moment. En soms heb je weinig tijd om dergelijke zaken vast te leggen en moet het meteen erop of eronder zijn ... Maar 't is misschien een idee dat je kan meenemen voor een volgende poging.
Groetjes,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
wat is t' er loos...?
carnavalfotos, wat moet je hier nu op zeggen, mooie kleuren?
sorry maar mi kan je van dit gebeuren geen hoogstaande foto's maken
dat is maar mijn meningmvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
-
Pas je foto opgemerkt,de tweede foto vind ik de beste heel mooi gedaan deze,de eerste komt me wat druk over,en de derde vind ik niet zo boeiend van standpunt.Ik kan me ook voostellen dat dit best niet simpel is om te doen,zou het zelf helemaal niet beter kunnen hoor,in zo een situatie heb je niets in de hand he.Ze zijn allemaal wel heel erg mooi van kleur,het spettert van je scherm af Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
@ Wilfried, nouja afgelopen jaar kreeg ik bijvoorbeeld nogal wat commentaar over dat er niet de hele wagen op stond, wat een aantal mensen jammer vonden.
Dit jaar dus met een ander pakket lenzen op pad gegaan en nu staan ze er in het geheel op.Canon eos 7D
Comment
-
-
ik wil geen afbreuk doen aan je fotos, zeker niet
naar mijn mening kan je dergelijke onderwerpen beter plaatsen in het forum fotoverhalen, daar kan je zelfs nog meer fotos plaatsen in 1 topicmvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
-
leuk en met frisse kleuren.
mis allen het wagennummer bij de eerste opname.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
@Wilfried, prima tip en ik zie dit ook zeer zeker niet als afbreuk hoor
@ Bouk,
De meeste grote wagens hebben een soort van rijdende aankondiging, hierop staat het nummer en in dit geval een meisje dat een dansje doet
Last edited by drekepeke; 8 maart 2011, 14:51.Canon eos 7D
Comment
Comment