Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Carnaval zegt me persoonlijk niet zo veel. Je kan er wel kleurrijke plaatjes aan over houden en mensen in minder normale doen bezig zien.
Foto 3 geniet hier mijn voorkeur.
De 2 anderen geven de sfeer weer.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Carnaval zegt me persoonlijk niet zo veel. Je kan er wel kleurrijke plaatjes aan over houden en mensen in minder normale doen bezig zien.
Nee, het zegt mij idd ook niet veel. Maar ik dacht, met al die leuke reactie's hier van de vorige, laat ik er nog maar eens drie plaatsen En die laatste foto, had ik maar beter gekeken, dan had ik gezien dat ik in de weerspiegeling van de bril stond. Ik had moeten vragen of hij naar boven wilde kijken, of ik naar beneden zakken door mijn benen...Had ook gekund. We krijgen hier in de regio vaak opdrachtjes als freelance voor wat internetkranten, vandaar de shoots op carnaval
Dank voor de reactie
Ik hoef geen vraagtekens bij mij te zetten om te verwijzen naar iemands keuze. Het is een kwestie van wederzijds respect. U ziet graag foto's in uw stijl, waarvan een ander mss denk; 'Ik vind het niets' ...en zo zijn we gelukkig allemaal anders. Ik heb idd. met carnaval niets, maar had u iets doorgelezen, had u mss het wel begrepen waarom ze er staan.. Maar, dat is nu het probleem met sommigen, leren lezen en luisteren..Het is een vak apart Dank voor je reactie!
Oorspronkelijk geplaatst door Francine VersluysBekijk bericht
De tweede vind ik een heel leuk sfeerbeeld,voor mij de beste van de drie Grtjes Francine
Dank je wel Francine Daar was het mij om te doen, net zoals anaisje al schreef, sfeerbeeld van mensen in minder 'normale' doen' Maar ieder het zijne...
Comment