Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op veler verzoek...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Op veler verzoek...

Omdat er zovele reactie's zijn gekomen op mijn vorige foto's van carnaval, hier dan nog maar enkele...

Merci veur 't kijken hè!
    Last edited by BenHak; 7 maart 2011, 08:41.

Re: Op veler verzoek...

Carnaval zegt me persoonlijk niet zo veel. Je kan er wel kleurrijke plaatjes aan over houden en mensen in minder normale doen bezig zien.
    Foto 3 geniet hier mijn voorkeur.
    De 2 anderen geven de sfeer weer.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
      Carnaval zegt me persoonlijk niet zo veel. Je kan er wel kleurrijke plaatjes aan over houden en mensen in minder normale doen bezig zien.
      Nee, het zegt mij idd ook niet veel. Maar ik dacht, met al die leuke reactie's hier van de vorige, laat ik er nog maar eens drie plaatsen En die laatste foto, had ik maar beter gekeken, dan had ik gezien dat ik in de weerspiegeling van de bril stond. Ik had moeten vragen of hij naar boven wilde kijken, of ik naar beneden zakken door mijn benen...Had ook gekund. We krijgen hier in de regio vaak opdrachtjes als freelance voor wat internetkranten, vandaar de shoots op carnaval
      Dank voor de reactie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BenHak Bekijk bericht
        Nee, het zegt mij idd ook niet veel.
        je zegt het zelf al
        mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
          je zegt het zelf al
          Ik hoef geen vraagtekens bij mij te zetten om te verwijzen naar iemands keuze. Het is een kwestie van wederzijds respect. U ziet graag foto's in uw stijl, waarvan een ander mss denk; 'Ik vind het niets' ...en zo zijn we gelukkig allemaal anders. Ik heb idd. met carnaval niets, maar had u iets doorgelezen, had u mss het wel begrepen waarom ze er staan.. Maar, dat is nu het probleem met sommigen, leren lezen en luisteren..Het is een vak apart Dank voor je reactie!
          Last edited by BenHak; 7 maart 2011, 10:54.

Comment

De tweede vind ik een heel leuk sfeerbeeld,voor mij de beste van de drie Grtjes Francine
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
              De tweede vind ik een heel leuk sfeerbeeld,voor mij de beste van de drie Grtjes Francine
              Dank je wel Francine Daar was het mij om te doen, net zoals anaisje al schreef, sfeerbeeld van mensen in minder 'normale' doen' Maar ieder het zijne...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                Dank voor de reactie

Comment

Working...
                X