Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Keien
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Keien
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtDit zal wel een HDR-bewerking zijn.
Ik weet niet hoeveel werk dat is, maar het is je waarschijnlijk daardoor ontgaan dat de horizon wat opbolt.Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtDit zal wel een HDR-bewerking zijn.
Ik weet niet hoeveel werk dat is, maar het is je waarschijnlijk daardoor ontgaan dat de horizon wat opbolt.
gr,
Comment
-
ALLES zien ze hier in de beginnershoek
Met welke lens is dit gemaakt?
Speciale foto, ik kan daar wel van genietenIk ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtSommigen wel, ik leer alle dagen bij zo
Met welke lens is dit gemaakt?
Speciale foto, ik kan daar wel van genieten
Twee foto's met grote belichtingstijden (door een verdonkerende filter) op elkaar in Photmatix (geen hdr dus). Lens is volgens mij hier onbelangrijk (24-105mm) . Ook statief natuurlijk.
Comment
-
-
Reden dat ik naar de lens vraag is omdat ik met hetzelfde materiaal zit. Dus dan weet ik ook waar op te letten bij het kijken naar mijn foto's met die lensIk ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Ik vind het mooi werk. De kleuren komen mooi naar voren, ik hou hier wel van.Canon 350D ~ Canon 50mm 1:1.8 ~ Canon 55-200mm 1:4.5-5.6 II USM ~ Canon 18-55mm kitlens ~ bezoek ook mijn fotoblog op http://blog.perrydolmans.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk berichtTwee foto's met grote belichtingstijden (door een verdonkerende filter) op elkaar in Photmatix (geen hdr dus). Lens is volgens mij hier onbelangrijk (24-105mm) . Ook statief natuurlijk.
ps: ik dacht dat photomatix gekend was voor zijn HDR-bewerkingen?
"Photomatix HDR software let you create HDR images and adjust them with various settings or one-click presets to get the look you want."Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot
Comment
-
-
Ik vind dit ook heel mooi gedaan hou hier erg veel van Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
Comment