Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grootvader en eerste kleinzoon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke

Ja, intelligentie openbaart zich al heel vroeg. Nogmaals mooi familie-tafereel.
    Die intelligentie zal ie van mij hebben... Hahahaha!!! (nu alleen nog hopen dat ie beter weet om te gaan als ikzelf met het verstand dat ie kreeg)
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Re: Grootvader en eerste kleinzoon

Bijna had ik gezegd: het baby-gezichtje had iets scherper gemogen... Maar waarom zou dat eigenlijk moeten? Wat zou je scherper gezien hebben? Iets harder contouren van het mondje, neusje, oogspleetjes, haartjes... Heeft dat belang? Voor mij in ieder geval niet!
      Het is niet dat het er onscherp op staat, hooguit ietske 'flou', en dat mag gerust: is een baby'tje niet zacht?

Nee, effekes goed naar de foto gekeken, en ik vind die heel goed geslaagd. Eigenlijk de scherpte waar hij moet liggen, de kleuren en details heel mooi, en de DOF zorgt voor een intiem moment!

Dik in orde!
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Bedankt iedereen!
        Ik krijg onverwacht positieve comments... Leuk en motiverend.
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Working...
        X