Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grootvader en eerste kleinzoon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Grootvader en eerste kleinzoon

De grootvader is mijn vader, maar de kleinzoon is niet mijn zoon.
    Het is mijn broer zijn eerste kindje.

Laat de comments maar komen, en vooral geen rekening houden met het feit dat het vooral een leuke familieherinnering zal zijn. Ik kan wel wat harde, maar constructieve kritieken hebben.

Alvast bedankt!!

Bart
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Re: Grootvader en eerste kleinzoon

Ik mis wat scherpte onderaan de foto ( voetjes ). Ook het kader rondom de foto zou ik verwijderen.
    Kleur zijn volgens mij wel

Maar ja , wie ben ik ....?
    Dank bij voorbaat voor zowel positieve als negatieve reacties !
    http://www.fotochristoph.fotopic.net/
    Grt ,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door canoneos400d Bekijk bericht
      Ik mis wat scherpte onderaan de foto ( voetjes ). Ook het kader rondom de foto zou ik verwijderen.
      Kleur zijn volgens mij wel

Maar ja , wie ben ik ....?
      Ja, volgens mij ligt die onscherpte onderaan aan het feit dat de foto op f/1.8 genomen is, wat resulteert in een heel beperkte DOF. Nu ja, eender waar het aan ligt, de scherpte is er niet natuurlijk.

En ja, dat kader... dat wordt er rond geplaatst wanneer ik de foto door IDsizer haal (BDsizer voor Mac). En ik moet die instelling nog veranderen.

mvg,
      Bart
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Voltigeur,

Proficiat aan de kersverse grootvader.
        Een hele mooie met heldere sprankelende kleuren. Zeker eentje voor in pépé zijn album
        Heb hier ook een lensje liggen dat tot 1.4 gaat en dan heb je inderdaad een heel beperkte dof.
        Dat de voetjes wat minder scherp zijn vind ik niet erg. Het gezichtje van het kindje mocht zeker de scherpte van de grootvader halen. Maar zo erg is het nu ook weer niet hoor

Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
          Voltigeur,

Proficiat aan de kersverse grootvader.
          Een hele mooie met heldere sprankelende kleuren. Zeker eentje voor in pépé zijn album
          Heb hier ook een lensje liggen dat tot 1.4 gaat en dan heb je inderdaad een heel beperkte dof.
          Dat de voetjes wat minder scherp zijn vind ik niet erg. Het gezichtje van het kindje mocht zeker de scherpte van de grootvader halen. Maar zo erg is het nu ook weer niet hoor

Groetjes
          Marc
          Wel, ik zat ook een beetje met het gezichtje dat niet zo heel scherp is, daarom heb ik dan ook lang getwijfeld (bijna 2 weken) voor ik de foto plaatste... En uiteindelijk dan toch gedaan.
          Het kon inderdaad erger, het is niet rampzalig vind ik.

mvg,
          Bart

Comment

Een dikke proficiat aan de fiere opa,wat een mooie kleinzoon, ik vind dit heel mooi gedaan ,zou alleen bovenaan nog een klein beetje weghalen,een foto om te koesteren,de kleine onscherpte stoort me helemaal niet hoor. Wat ligt hij daar zalig te slapen met de knuistjes omhoog Grtjes Francine
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
              Een dikke proficiat aan de fiere opa,wat een mooie kleinzoon, ik vind dit heel mooi gedaan ,zou alleen bovenaan nog een klein beetje weghalen,een foto om te koesteren,de kleine onscherpte stoort me helemaal niet hoor. Wat ligt hij daar zalig te slapen met de knuistjes omhoog Grtjes Francine
              En de kleine amper 6 uur "oud"... al lijkt hij ouder vind ik persoonlijk.

En ja, bovenaan een stukje minder zou waarschijnlijk niet slecht zijn

Comment

"Grootvaders, vader wel - vader niet... " Bart, maak het niet te moeilijk hé - ik ben al wat ouder en kan moeilijker volgen Je hebt hier een plezante familiale foto van gemaakt en die kleine hebbedingetjes kunnen daar bij zonder echt te storen
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

mooi en proficiat!
                  vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Mooi, intiem moment fraai vastgelegd... al ken ik opa niet goed genoeg om te weten of hij
                    de reden is dat de kleine nu al de vingertjes in de oren steekt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                      Mooi, intiem moment fraai vastgelegd... al ken ik opa niet goed genoeg om te weten of hij
                      de reden is dat de kleine nu al de vingertjes in de oren steekt.
                      Opa kan 't inderdaad nogal goed uitleggen... Voor sommigen tot vervelens toe. Anderen hangen aan zijn lippen.
                      Misschien preventief de vingers in de oren stoppen?

Comment

Mooie familiefoto. De onscherpte stoort me niet, had er wel liever de babyvoetjes gans op gezien.
                        Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert
                          ...had er wel liever de babyvoetjes gans op gezien.
                          Ik ook. Maar 't was keuzes maken met die 50mm erop in een (te) kleine ziekenhuiskamer. Wat eigenlijk maar een flauw excuus is...

Comment

Ik vind het persoonlijk ook wel een hele mooie en dat de focus op de opa en het babygezichtje zit, stoort mij niet echt! Dikke proficiat !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                              Opa kan 't inderdaad nogal goed uitleggen... Voor sommigen tot vervelens toe. Anderen hangen aan zijn lippen.
                              Misschien preventief de vingers in de oren stoppen?
                              Ja, intelligentie openbaart zich al heel vroeg. Nogmaals mooi familie-tafereel.

Comment

Working...
                              X