Mijn trouwste viervoeter,is nu 28 jaar en op rust,ooit werd ze geslagen en aan de kant gezet door mensen zonder geduld.Het heeft me twee jaar gekost om het vertrouwen in de mens de herstellen en 4 jaar om ze alles aan te leren maar dan,wat een juweeltje,lief en temperamentvol heeft ze me de mooiste momenten uit mijn vrije tijd gegeven.Wilde galoppen in borsthoge golven,dravend door de bossen ,vele kilometertjes heeft ze me gedragen.Ik dacht en zij deed wat ik dacht,zelfs de trappen aan Cap Blanc- nez waren geen obstakel voor haar,zo groot was het vertrouwen!Na 19 jaar genieten van dit lieve dier geniet ze nu van een welverdiende rust,ik hoop dat ze nog lang gezond blijft.Bedankt voor het kijken Grtjes Francine
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Soezend in de sneeuw
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Soezend in de sneeuw
Prachtig verhaal Francine , het siert jou wat je voor jouw trouwe viervoeter Cara allemaal hebt gedaan .
De foto's had ik persoonlijk graag groter gezien en niet in het zwarte kader. Het is iets te rouwig zo vind je niet, ze is nog maar op rust hé en gaat zeker nog van haar pensioentje genieten .
grtsSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
-
Bedankt voor jullie fijne reacties,ze word hier gekoesterd hoor,zojuist graantjes en een flinke pak hooi gegeven en content dat ze wasGrtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk berichtPrachtig verhaal Francine , het siert jou wat je voor jouw trouwe viervoeter Cara allemaal hebt gedaan .
De foto's had ik persoonlijk graag groter gezien en niet in het zwarte kader. Het is iets te rouwig zo vind je niet, ze is nog maar op rust hé en gaat zeker nog van haar pensioentje genieten .
grtsZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
Comment