Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Soezend in de sneeuw

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Soezend in de sneeuw

Mijn trouwste viervoeter,is nu 28 jaar en op rust,ooit werd ze geslagen en aan de kant gezet door mensen zonder geduld.Het heeft me twee jaar gekost om het vertrouwen in de mens de herstellen en 4 jaar om ze alles aan te leren maar dan,wat een juweeltje,lief en temperamentvol heeft ze me de mooiste momenten uit mijn vrije tijd gegeven.Wilde galoppen in borsthoge golven,dravend door de bossen ,vele kilometertjes heeft ze me gedragen.Ik dacht en zij deed wat ik dacht,zelfs de trappen aan Cap Blanc- nez waren geen obstakel voor haar,zo groot was het vertrouwen!Na 19 jaar genieten van dit lieve dier geniet ze nu van een welverdiende rust,ik hoop dat ze nog lang gezond blijft.Bedankt voor het kijken Grtjes Francine

Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Re: Soezend in de sneeuw

mooi verhaal
    mooi in beeld gebracht
    een paardje om te koesteren

Comment

foto's en jou verhaal vind ik prachtig
      weet wat je bedoeld, heb ook altijd met paarden omgegaan
      grt Rosie
      GROETJES ROSIE
      Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
      panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Prachtig verhaal Francine , het siert jou wat je voor jouw trouwe viervoeter Cara allemaal hebt gedaan .
        De foto's had ik persoonlijk graag groter gezien en niet in het zwarte kader. Het is iets te rouwig zo vind je niet, ze is nog maar op rust hé en gaat zeker nog van haar pensioentje genieten .

grts
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Deze is erg mooi weergegeven, en een mooi verhaal
          Hoop dat ze nog lang van haar rust kan genieten, draag er zorg voor.
          Photography is an art of observation.

Comment

volg volledig voorgangers ,op alle gebied knap

grtjes

Comment

Bedankt voor jullie fijne reacties,ze word hier gekoesterd hoor,zojuist graantjes en een flinke pak hooi gegeven en content dat ze wasGrtjes Francine
              Groetjes Francine

Comment

prachtig verwoord en in beeld gebracht!een mooier eerbetoon kan niet.
                go for it Cara
                grtjes,
                Sien
                vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                  Prachtig verhaal Francine , het siert jou wat je voor jouw trouwe viervoeter Cara allemaal hebt gedaan .
                  De foto's had ik persoonlijk graag groter gezien en niet in het zwarte kader. Het is iets te rouwig zo vind je niet, ze is nog maar op rust hé en gaat zeker nog van haar pensioentje genieten .

grts
                  Zo had ik het nog niet gezien,ik hou wel van een beetje contrast,vandaar,maar misschien heb je wel gelijk hoor Grtjes Francine
                  Groetjes Francine

Comment

Vind dit best een prachtige triptiek van iets of iemand die je echt lief is. Het zwart stoort mij niet, geeft wat cachet aan de inhoud. De opnames zijn ook heel mooi
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
                    X