Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
[Mod]
Per topic mag je maximaal 3 verschillende foto's tonen in de Beginnershoek. Kan je er 3 kiezen en de andere 2 linkjes verwijderen? Voorlopig heb ik de onderste twee even "onzichtbaar" gemaakt.
Wil je meer foto's tonen dan kan je een nieuw topic openen, maar maximaal 1 topic per dag in de Beginnershoek.
De derde foto is de mooiste,mooi scherpgesteld daar (altijd op de oogjes scherpstellen).De twee andere vind ik minder, niet omwille van je onderwerp maar doordat ik in de volledige foto scherpte mis.Bij de helmen heb je waarschijnlijk proberen scherp te stellen op de tweede helm maar de scherpte komt er niet uit.Waarschijnlijk ligt dit aan je instellingen,in het vervolg ook deze bij de foto vermelden dan kan men beter raad geven.Voor de foto met het klavier is dit ook het geval.Een verdienstelijke poging,nu nog de afwerking Grtjes Francine
Comment