Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste shot's -> helmen en dier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn eerste shot's -> helmen en dier







    http: //a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/182454_166538456726990_100001125103425_299672_4436 43_n.jpg

    http: //a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/180833_166524940061675_100001125103425_299586_2500 672_n.jpg


    laat maar horen wat jullie er van vinden.
    Last edited by Sannepoes; 12 februari 2011, 09:02. Reden: te veel foto's

  • #2
    Re: Mijn eerste shot's -> helmen en dier

    Voorkeur voor de 3de foto.
    Maar je leest best 's het forumreglement, want je mag maximum 3 foto's posten.
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: Mijn eerste shot's -> helmen en dier

      [Mod]
      Per topic mag je maximaal 3 verschillende foto's tonen in de Beginnershoek. Kan je er 3 kiezen en de andere 2 linkjes verwijderen? Voorlopig heb ik de onderste twee even "onzichtbaar" gemaakt.
      Wil je meer foto's tonen dan kan je een nieuw topic openen, maar maximaal 1 topic per dag in de Beginnershoek.

      Comment


      • #4
        Re: Mijn eerste shot's -> helmen en dier

        De derde foto is de mooiste,mooi scherpgesteld daar (altijd op de oogjes scherpstellen).De twee andere vind ik minder, niet omwille van je onderwerp maar doordat ik in de volledige foto scherpte mis.Bij de helmen heb je waarschijnlijk proberen scherp te stellen op de tweede helm maar de scherpte komt er niet uit.Waarschijnlijk ligt dit aan je instellingen,in het vervolg ook deze bij de foto vermelden dan kan men beter raad geven.Voor de foto met het klavier is dit ook het geval.Een verdienstelijke poging,nu nog de afwerking Grtjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

        Comment


        • #5
          Re: Mijn eerste shot's -> helmen en dier

          voor mij zonder twijfel nr 3
          jammer van het storende element links in de achtergrond maar toch wel een goede poging

          Comment


          • #6
            Re: Mijn eerste shot's -> helmen en dier

            bedankt voor de reacties!

            van de maximum 3 foto's had ik inderdaad nog niet gelezen, bedankt om me er op te wijzen. ik heb al goede tips ontvangen, en zal hier zeker van leren

            Comment

            Working...
            X