Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rainman

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rainman

Onder de douche is hij op z'n vrolijkst, onze kleine man...

Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Re: Rainman

Hij vindt het blijkbaar leuk onder de douche...

Hele leuke foto, het is eens iets anders. Alleen jammer van dat doucheding (hoe heet je dat ook alweer???) links in de hoek....

Ik denk dat de foto leuker zou geweest zijn moest je hem vanuit de andere hoek hebben genomen, zodat je enkel zwarte tegels hebt, maar dat zal waarschijnlijk niet mogelijk geweest zijn.... douches zijn nu ook weer niet zooooo groot he...

Comment

Leuke foto Is de camera droog gebleven? Je kon dat kind zijn pret toch niet bederven.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

zeer mooi gezien en gedaan, en zo schattig
        grt Rosie
        GROETJES ROSIE
        Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
        panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Sterk van opnamestandpunt om zo diepte te creëren met het hoofdpersonage op een sterk punt. Ook de uitlichten vind ik goed En je opvolger maar pret beleven, wat een gekke douche en een toffe papa
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Wat een pret oogjes ,
            Heel leuk en hij maakt mij echt aan het lachen
            grt,
            Pimpeltje
            Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
            Pimpel

Comment

heerlijke foto om naar te kijken!
              Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Mooi standpunt en goed belicht. Het was waarschijnlijk nog beter geweest als er water uit de douchekop kwam
                Photography is an art of observation.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht