Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
"Jantje de fret heeft een konijn opgezet", zou een mooi liedje zijn zo ook de foto - daar zit muziek in. Vind hem heel goed geslaagd, ook vanwege de actie van Jantje
Bedankt voor de reeds gegeven commentaar.
Het licht kan waarschijnlijk beter, ik heb met natuurlijk licht gewerkt.
Jantje zijn buikje is niet zwart maar licht van kleur, hoe kan dit dan toelopen op het zwart De pootjes van Jantje daarentegen wel zijn gitzwart en daar had ik net schrik voor. Zet ik er hier een andere foto bij om te kunnen vergelijken?
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Dan heb ik verkeerd gekeken. Had de indruk dat er voor de lichte pels nog een zwart stuk was zoals op de halspartij en dat dit mee in de zwarte achtergrond overliep. Maar de fret is dus slanker dan gedacht
Jantje is inderdaad een heel slank ventje, als hij rechtop staat valt zijn buikje een beetje in. Waarschijnlijk is dat de oorzaak, je verwacht een buikje.
Anaisje, ik vind dat je hier een prachtig resultaat neerzet
Geen makkelijke om goed belicht te hebben. En ja het zwart aan de pootjes en staart komt niet overal los van de achtergrond, het rechtse pootje van de fret is helemaal verdwenen. Probeer eens met selectief op te lichten.
De compo en pose vind ik zeer goed. Wel opletten dat je je zwarte doek mooi plat legt, want nu zie ik (teveel) hobbels vlak voor het konijn.
(Ik denk dat ik hier net hetzelfde konijn zitten heb, maar die slaat al helemaal paars uit door teveel in de zon gezeten te hebben)
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Geen makkelijke om goed belicht te hebben. En ja het zwart aan de pootjes en staart komt niet overal los van de achtergrond, het rechtse pootje van de fret is helemaal verdwenen. Probeer eens met selectief op te lichten.
De compo en pose vind ik zeer goed. Wel opletten dat je je zwarte doek mooi plat legt, want nu zie ik (teveel) hobbels vlak voor het konijn.
@Saphi, Ik heb een poging gedaan om op te lichten, te vergeefs ik krijg dat niet goed
Het zwarte doek plat houden is onmogelijk met zo speelse diertjes, ik zou om goed te zijn zwart papier nodig hebben daar voor.
Maar wat dieren betreft ben ik weer fan hoor wat een schatjes beide
Pimpeltje, niet iedereen denkt daar zo over.Zeker niet als ze in iemand zijn hand vastbijten Het zijn schatjes
Comment