Deze jongen was hier 6 maanden op bezoek.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jantje de fret
Collapse
X
-
-
Re: Jantje de fret
vind de belichting wat ongelukkig uitgevallen.
vooral het buikje van Jantje is te donker.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Bedankt voor de reeds gegeven commentaar.
Het licht kan waarschijnlijk beter, ik heb met natuurlijk licht gewerkt.
Jantje zijn buikje is niet zwart maar licht van kleur, hoe kan dit dan toelopen op het zwart De pootjes van Jantje daarentegen wel zijn gitzwart en daar had ik net schrik voor. Zet ik er hier een andere foto bij om te kunnen vergelijken?Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
-
Jantje is inderdaad een heel slank ventje, als hij rechtop staat valt zijn buikje een beetje in. Waarschijnlijk is dat de oorzaak, je verwacht een buikje.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Anaisje, ik vind dat je hier een prachtig resultaat neerzet
Geen makkelijke om goed belicht te hebben. En ja het zwart aan de pootjes en staart komt niet overal los van de achtergrond, het rechtse pootje van de fret is helemaal verdwenen. Probeer eens met selectief op te lichten.
De compo en pose vind ik zeer goed. Wel opletten dat je je zwarte doek mooi plat legt, want nu zie ik (teveel) hobbels vlak voor het konijn.
(Ik denk dat ik hier net hetzelfde konijn zitten heb, maar die slaat al helemaal paars uit door teveel in de zon gezeten te hebben)Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
-
Ik vind het een heel leuke foto en ik denk ook dat het best moeilijk was hem te maken. Ik denk niet dat het me beter zou af gaan. Proficiat dus!Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
-
Bedankt allemaal voor het kijken en de commentaar
Geen makkelijke om goed belicht te hebben. En ja het zwart aan de pootjes en staart komt niet overal los van de achtergrond, het rechtse pootje van de fret is helemaal verdwenen. Probeer eens met selectief op te lichten.
De compo en pose vind ik zeer goed. Wel opletten dat je je zwarte doek mooi plat legt, want nu zie ik (teveel) hobbels vlak voor het konijn.
Het zwarte doek plat houden is onmogelijk met zo speelse diertjes, ik zou om goed te zijn zwart papier nodig hebben daar voor.
Maar wat dieren betreft ben ik weer fan hoor wat een schatjes beideIk ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
Comment