![](http://i256.photobucket.com/albums/hh164/tondeleirke/162599_10150357963070533_783195532_16768737_6228878_n.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Black Gummy
Collapse
X
-
-
Re: Black Gummy
Goeie oefening op correct belichten. Mis wel wat scherpteNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
-
Ik vind de compo ook niet echt goed eigenlijk. Je beertje staat te centraal en de figuurtjes in de achtergrond storen eerder dan dat ze een diepte- of herhalingseffect geven. Zoals gezegd mis je dus ook wat scherpte hetgeen bij dit soort fotografie een echte must is en ik denk dat ofwel je lens ofwel je tafelblad eens wat gepoetst mag worden
Het idee van ze op een spiegelend oppervlak te zetten is niet slecht maar dient beter te worden uitgewerkt want op deze manier is het een beetje een rommeltje...
Groetjes,
MystiStel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk berichtGoeie oefening op correct belichten. Mis wel wat scherpte
Comment
-
Leuk idee maar ik vind ook dat er wat scherpte mist.
Ik had ook misschien het geheel iets meer naar rechts gezet en niet zo centraal.
Ik denk dat het dan mooier overkomt... met meer diepte. De beertjes hun rug is
gedraait naar links, vandaar dat ik dus links meer plaats zou laten.
Mij stoort het andere beertje helemaal niet. Ik vind zelf dat het erbij hoort.
Maar dat is natuurlijk weer persoonlijke smaak.Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk bericht.... De beertjes hun rug is
gedraait naar links, vandaar dat ik dus links meer plaats zou laten....bedoel je niet rechts
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk berichtCitaat: Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP
.... De beertjes hun rug is
gedraait naar links, vandaar dat ik dus links meer plaats zou laten.
--------------------------------------------------------------------------------
Saphi:...bedoel je niet rechts
Nee, ik bedoel links
Ik zou de beertjes meer naar rechts zetten zodat er links meer vrijheid is.
De "rij" loopt toch naar links achteruit.. dus volgens mij kan je dan meer
diepte creeeren door het voorste beertje (dat zogezegd eerste in de rij staat)
meer naar rechts op de foto te nemen en dus meer ruimte links te laten.
Snap je wat ik wil bedoelen?
Natuurlijk ook niet alles helemaal naar rechts verschuiven maar ik zou zeggen..
als je de foto in 3 stroken verdeeld het zwarte beertje op 1/3 van de rechterkant.Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk berichtNee, ik bedoel links
...Snap je wat ik wil bedoelen?Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
Comment
-
Hmmm ja, al die reactiesIk had er zelf helemaal niet zoveel tijd of aandacht aan besteed. Ik zou het inderdaad ook veel scherper, lichter, enz. willen dus ga er in t vervolg wel meer tijd in steken. Was ook één van mijn eerste probeersel foto's (heb ook nog totaal geen lessen gevolgd ofzo).
Maar hij is alsinds nie gecropt ofzo, ik heb die gewoon echt heel dicht getrokken, maar mss teveel bewerkt, mijn woonkamer is ook niet zo goed belicht dus daarom wschl te donker. Ik had hem dus beter niet gepost aangezien ik er zelf ook niet echt tevreden over ben; Vond hem gewoon wel iets schattig en tegelijk evil hebben
In 't vervolg zal ik 2 keer nadenken voor ik iets post dus! hehe
Merci voor de opbouwende kritiek alsinds
Groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joos Bekijk bericht...
Ik had hem dus beter niet gepost aangezien ik er zelf ook niet echt tevreden over ben; Vond hem gewoon wel iets schattig en tegelijk evil hebben
In 't vervolg zal ik 2 keer nadenken voor ik iets post dus! hehe
...
Volgens mij is het goed dat je hem gepost hebt, je hebt nu toch al weer een aantal tips gekregen waar je uit kan leren...
Blijven posten zou ik zeggen! Je zal er veel van bijleren.
(Allee, dat ik bij mij toch het geval)
Wat je zegt over het schattig/evil effect is trouwens inderdaad waar!
Trek hem opnieuw met meer scherpte en dan zal je bedoeling veel beter overkomen.
GrtzKijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
Comment
-
-
Dankjewel Linsey!
Ik weet dat de comments inderdaad goed bedoeld zijn, maar soms is het wel confronterend om al die reacties te zien! Maaar uiteraard neem ik het niet slecht op! Ik ga er zeker uit proberen leren...
Groetjes,
Joos
Comment
Comment