Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De zusjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De zusjes

Mijn tweede poging met mijn nieuw toestel.

Model: Canon EOS 1000D
    ISO: 250
    Belichting: 1/60 sec.
    Diafragma: 2.0
    Brandpuntsafstand: 50mm
    Flitser gebruikt: Nee

Re: De zusjes

ik had bij het maken wat door de knieen gegaan zodat je op gelijke hoogte zit met je modellen.
    en boven iets minder en onder iets meer zodat de tassen choco en het schoteltje er volledig op stonden.

groetjes
    renske

Comment

Op je resultaat is niet op te merken, het licht, de kleuren, de scherpte, allen pik fijn in orde. Het enige minpunt is je compositie Hoofdmotief te centraal in beeld. Hierdoor gaat de omgeving helemaal verloren ! De mooie dames zitten ergens in een ruimte aan een gedekt tafeltje... Begrijp je ?!
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

goed belicht.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Technisch is hij zeer zeker dik in orde maar ik volg mijn voorgangers wat betreft de compositie. Je dames gaan verloren en springen er niet uit... Bovenaan veel minder ruimte geven en onderaan een tikje meer zou inderdaad een oplossing kunnen zijn. Ik denk ook niet dat die hele stoel er op moet staan? Ik zou afsnijden net langs de arm en aan de andere kant net langs het verste kopje chocomelk... Hoewel die crop op niet veel zal trekken vrees ik, je had daar een ander standpunt moeten innemen...
          Stel je kritieken niet te scherp...
          Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Bedankt voor de opbouwende kritiek.
            Er is inderdaad nog wat werk aan mijn compo.
            Al doende leert men zeker

Groetjes,
            Kury

Comment

Working...
            X