Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik vind de foto redelijk.
goed gekadreerd en goede vlakverdeling met het strand en de zee.
dat het model er futloos bij zit en er niet veel zin in heeft, dat klopt maar vind ik eerder een opmerking over het model.
overigens, moet een persoon er altijd stralend en huppelend bijlopen om een goede foto te bekomen?
dat het model er futloos bij zit en er niet veel zin in heeft, dat klopt maar vind ik eerder een opmerking over het model.
overigens, moet een persoon er altijd stralend en huppelend bijlopen om een goede foto te bekomen?
ik vind juist van niet, ik vind dit soms een meerwaarde
zeker geen slechte opname
Niet slecht... en waar de een er weinig zin in ziet, en een ander het futloos noemt, komt
het meisje voor mij bedachtzaam over. Alsof ze voor zichzelf nog een en ander op een
rijtje zet.
In ieder geval oogt het spontaan.
Niet slecht... en waar de een er weinig zin in ziet, en een ander het futloos noemt, komt
het meisje voor mij bedachtzaam over. Alsof ze voor zichzelf nog een en ander op een
rijtje zet.
In ieder geval oogt het spontaan.
Verdedig mee deze stelling met aansluitend de verwoording van Doudeke
Komt voor mij heel natuurlijk over. Het model lijkt zich helemaal niet bewust van haar omgeving. Je kan je enkel afvragen waar ze aan dacht op dat moment.
Een heel andere soort van fotografie waar ik de vergelijking met glamour modellen niet wil maken. Daar moet alles in scene gezet worden om het plaatje te doen kloppen.Zo denk ik daar toch over.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Als fotograaf leggen we een moment vast; Als we met een model werken kan dat zijn een opgewekt moment, blij, verdrietig, in gedachten,.... Het is zelfs een kunst om dit goed in beeld te brengen, dus kunnen en mogen we niet oordelen over de expressie (toevallig of gewenst) van het model.
Ik vind de foto qua compo niet slecht en het sfeertje dat ervan uitgaan ook goed.
De schaduwen zijn idd wat nadrukkelijker aanwezig, maar onder direct zonlicht in open lucht zonder extra flitsen of reflectors is er toch waarschijnlijk niet veel beter uit te halen. Snapshot of familiealbum foto zullen de pros wel denken, maar 'k vind de foto toch wel iets hebben.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment