Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dubbele test (2de hands 70-200mm èn IDsizer)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dubbele test (2de hands 70-200mm èn IDsizer)

Bij deze 2 testjes in 1, zijnde mijn nieuwe 2de hands EF 70-200mm f/2.8 L USM (voorlopig zonder zonnekap want ik heb de verkeerde meegekregen) en de IDsizer...

Ik hoop dat de exif gegevens ingesloten zijn, anders plaats ik ze er nog wel effe bij.
    Het zijn 2 totaal verschillende foto's, met totaal verschillende instellingen, maar dat was ook mijn bedoeling.
    Qua compo laten ze allebei te wensen over, maar dat is bijkomstig. Het gaat me vooral om de instellingen van de camera en de instellingen van IDsizer.

PS: zoals gewoonlijk is ALLE comentaar welkom. Vooral negatieve (met uitleg waarom het slecht is wel te verstaan)

Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Re: Dubbele test (2de hands 70-200mm èn IDsizer)

De eerste vind ik dat een stukje af mag van de bovenkant, ben ook niet echt voor dit soort foto's.. De 2de vind ik wel leuk! Het lijkt juist alsof de buschauffeur slaapt!

Groetjes, Kenneth.
    The camera has the ability to capture a moment in time
    and then preserve it frozen for ever
    .

Comment

Ja, de eerste was eigenlijk gewoon om effe te zien hoe het resultaat was op 200mm zonder monopod (ik ben nogal beverig van aard, dus niet echt een voordeel als je foto's wil maken).
      De chauffeur zit/hangt/ligt trouwens te bellen
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Om te proberen aan je vraag te voldoen. In de tweede foto zit te veel blauw/magenta m.a.w. de kleuren zitten niet juist
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

G.R. ik zal eens proberen er iets aan te doen. Maar dat bewerken is voor mij nog moeilijker als ne foto maken... Echt rampzalig

Comment

Working...
          X