Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

liña de neve

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• liña de neve

update

update 2

alvast bedankt voor het kijken
    laat gerust horen wat jullie er van vinden
    groetjes
    renske
    Last edited by bleuspics; 22 januari 2011, 11:54. Reden: 2de update

Re: liña de neve

Verrekte mooi en subtiel.

Zou mij waarschijnlijk nog meer bevallen zonder het kader.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

Nu moet ik even passen. Gewoonlijk oordeel ik op de foto die ik te zien krijg maar in deze is ie wat te beperkt om een visie te vormen. De titel zal me wel kunnen helpen doch ik versta er geen noot van (taal). Help
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Mijn verstand is te klein voor deze foto.
        Vraag me wel af wat dit juist zou moeten voorstellen...
        Mijn Flicr

Comment

't Is een sneeuwlijn - rand

(Maar ik klap dan ook een beetjes Español)

Ik denk dat de foto alleen te weinig zegt.... in een reeks zou die misschien beter tot zijn recht komen.

Groeten,

Laurent
          Last edited by Barkingfangio; 21 januari 2011, 14:07. Reden: Tik fout verwijderen die voor misverstand kan zorgen
          We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barkingfangio Bekijk bericht

Ik denk dat de foto alleen te weinig zegt.... in een reeks zou die misschien beter tot zijn recht komen.

Groeten,

Laurent
            GR. het is idd een sneeuwlijn
            groetjes
            renske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barkingfangio Bekijk bericht

Groeten,

Laurent
              Maak jij deel uit van de "Benidorm Bastards", ik meen je te herkennen Thanks Laurent, een mooie hulplijn Ook Renske heeft al bevestigd. Durfde me er niet over uitspreken om geen verkeerde uitspraken te doen. Is heel subtiel, op het randje, heel knap van idee maar door het "randje" blijf ik toch troosteloos achter. Je mag wel bij de "goeden" in de hemel
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Maak jij deel uit van de "Benidorm Bastards", ik meen je te herkennen Thanks Laurent, een mooie hulplijn Ook Renske heeft al bevestigd. Durfde me er niet over uitspreken om geen verkeerde uitspraken te doen. Is heel subtiel, op het randje, heel knap van idee maar door het "randje" blijf ik toch troosteloos achter. Je mag wel bij de "goeden" in de hemel
                Normaal vraag ik 1 fles champagne/woord voor vertalingen... maar ge hebt geluk, als de vrijdag nen 21ste is, is't voor niets
                We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

Comment

Zo vind ik het eerlijk gezegd maar niks... je ziet bijna niks op de foto
                  Ik wou zeggen dat ik er mijn aandacht niet kon bijhouden maar k'heb hem dus wel bestudeerd op zoek naar iets om mijn aandacht te trekken

Comment

Zacht, heel zacht, maar voor mij iets te zacht

grt.Ria

Comment

"subtiel" is het juiste woord
                      less is more
                      mvg,
                      eddy
                      Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                        Durfde me er niet over uitspreken om geen verkeerde uitspraken te doen. Is heel subtiel, op het randje, heel knap van idee maar door het "randje" blijf ik toch troosteloos achter. Je mag wel bij de "goeden" in de hemel
                        ik heb er het randje even afgeschaafd en update geplaatst

groetjes
                        renske

Comment

Doe mij maar de eerste

Groetjes
                          Marc
                          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
                            ... en update geplaatst.
                            De update kan mij absoluut niet bekoren. Ik weet niet hoe je het hoort te noemen maar ik
                            zie allemaal 'banderingen'. Het contrast is ook veel te sterk opgevoerd. Het gebeurt niet
                            vaak dat ik toch de voorkeur geef aan een histogram waarvan maar een klein deel is gevuld.
                            Van waardering geniet ik.
                            Van kritiek leer ik.

Comment

@ plaatwerker: die "banderingen" zoals jij ze noemt ontstaan in het kleurverloop dat niet kan volgen bij bewerking, compressie of verkleining van de foto. Het subtiele zoals je het zo mooi omschrijft gaat verloren bij de bewerking...
                              Maar dat wist jij wel hé...net zoals het feit dat contrast toevoegen de korrel (euh...bedoel ruis) vergroot.
                              Heb er ook soms last van. Euh...in m'n foto's dan hé

Groetjes
                              Marc

Toevoeging:
                              Moet weeral mea culpa slaan omdat mijn uitleg niet compleet is. Wil hier dan ook geen hele boeken schrijven
                              Die banden zitten ook in de originele foto maar doordat hij nog niet bewerkt/gecomprimeerd is, in alle opzichten krijg je ze niet te zien. Als je deze foto, maagdelijk zou verkleinen ga je het hoogstwaarschijnlijk ook niet te zien krijgen. Maar de losgelaten bewerkingen, alsmede het afnijpen van de bestandsgrootte gaan dit verschijnsel versterken. Daardoor wordt het wel zichtbaar zoals in bovenstaand geval.
                              Oef....sorry hoor...et is nie makkelijk
                              Last edited by Brombeer; 22 januari 2011, 09:25. Reden: Toevoeging
                              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Working...
                              X