Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fulla

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• fulla

nog maar eens een abstact beeldje

alvast bedankt voor het kijken

groetjes
    renske

Re: fulla

Renske voor mij is dit weer mooi
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Ik keek ernaar en mijn eerste reactie is... die is te wazig en het is alsof ik mijn bril heb vergeten opzetten.

Ik vind deze dus niet zo geslaagd ...

De gustibus non est disputandum

Groeten,

Laurent
      We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

Comment

Het wazige stoort mij niet, de streep krijgt er iets meer aandacht door volgens mij.
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Welnu Renske, jij bent knap bezig in het ingewikkelde wereldje van de abstractie. Zoals je zelf al beseft denk ik, een discipline voor een beperkte doelgroep doch niettemin boeiend en vooral artistiek met grote inhoudelijke waarde ! Goede beheersing van de supplementaire kleuren, sterk diagonaal versterkt door de tegenliggende sfeervolle diagonaaltjes. Mijn hartje smelt want ik hou daarvan
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Vind deze wa een minder geslaagd abstractje vind de overgang van kleuren niet zo geslaagd ook de aanwezige ruis kijkt niet lekker.
            Maar doe vooral verder met je abstractjes want je bent goe bezig

Comment

avast bedankt voor deze reacties

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Welnu Renske, jij bent knap bezig in het ingewikkelde wereldje van de abstractie. Zoals je zelf al beseft denk ik, een discipline voor een beperkte doelgroep doch niettemin boeiend en vooral artistiek met grote inhoudelijke waarde ! Goede beheersing van de supplementaire kleuren, sterk diagonaal versterkt door de tegenliggende sfeervolle diagonaaltjes. Mijn hartje smelt want ik hou daarvan
              dank u Raymond, wel het zit zo ik hou me graag bezich met fotografie maar heb het soms wat lastig met de begrenzing er van een portret moet zus en zo zijn en landschap zo en zo en een abstractie is eindeloos hier kan ik me eens goed laten gaan.

logica brengt je van a naar b, mijn fantasie brengt me overal dat is wat ik een dachtig ben bij het maken van dergelijke beelden.
              maar het is alles behalve simpel te noemen

groetjes
              renske

Comment

hier zijn precies minder liefhebbers voor?

te abstract?

groetjes
                renske

Comment

Working...
                X