Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dwarsliggers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dwarsliggers

Dit plaatje had nog kunnen dienen voor ons politiek landschap daar loopt het vol van de dwarsliggers....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jatich Bekijk bericht
      Erg mooi. De scherpte die hier niet op één punt gefixeerd is geeft een evenwichtig beeld. Enkel scherpte geven aan de "dwarsliggers" links zou de beeldvorming misschien versterken vooral als de linkse scheve stengel rechtgetrokken zou worden. De witte vlek rechts onderaan zou ik persoonlijk verwijderen.

Over de titel: ik zie er drie die niet in de maat lopen en dat is een beetje veel om het dwarsliggers te noemen .
      Ik bedoel natuurlijk wel de rechtse stengel i.p.v. de linkse.

Comment

Mooie, ik zie hier een zwart wit fotograaf in wording. En voor mij is een echte foto nog altijd zwart wit.
        TOYO-FIELD 45AII - Arrax 88 - Yashica Mat 124 G - Pentacon six - Voigtländer Bessa III - Nikon D700 - Nikon D300S - 17,2kg glas om dat alles te doen werken!

Comment

G.R, Delucce,Jatich,Klojo

Bedankt voor het commentaar.
          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Mevr. Deka, dan heb je nog altijd de pot hé
          Bedankt voor je info, nu wordt alles duidelijker
          Die pot zullen we eens per opbod verkopen

Oorspronkelijk geplaatst door delucce Bekijk bericht
          Dit plaatje had nog kunnen dienen voor ons politiek landschap daar loopt het vol van de dwarsliggers....
          Politiek is niet echt mijn ding, maar zo zie je maar hoe beelden ideeën kunnen wekken.
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Een hele mooie met een dito omzetting naar zw/w die hier overigens meer dan op zijn plaats is.
            Stel je kritieken niet te scherp...
            Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

mooi uitgevoerd en mooie zw/w omzetting, een mooie zw/w foto maken is iets waar ik toch problemen mee heb

grt. Ria

Comment

Working...
              X