Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Neen hoor was een flauw grapje van mijnentwege.
Op gevoel en fototechnisch smelt ik voor je eerste. Het feit dat de lijnen niet horizontaal lopen en qua scherptediepte. Mooi. Echt mooi.
Bij de tweede word ik te veel afgeleid door het grote bleke vlak bovenaan. Ik kan mis zijn, ben tenslotte ook nog maar een beginner,maar de scherpte net voor de laatste rail en het feit dat de lijnen horizontaal lopen is niet mijn ding.
Maar smaken verschillen dat zullen volgende replieken wel uitwijzen.
Bijna vergeten, het subtiele licht in de eerste
Groetjes
Marc
Last edited by Brombeer; 24 januari 2011, 19:27.
Reden: Toevoeging
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Oorspronkelijk geplaatst door BarkingfangioBekijk bericht
't Valt hoe weinig commentaren er zijn .....
't Is ofte te ingewikkeld, of alle slechte commentaren zijn verwijderd
Ik ga voor n°................................................ ..................................2
er zit "speed" in...
Is het soms een raam in een treinstel op volle snelheid???? Dat is toch het eerste wat in mij opkwam. (maar ik neem dan ook NOOIT de trein).
Groeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen,
Laurent
Jaja, hij is de Mod aan 't op vrijen. Het zal je niet lukken man
Zeker de eerste, mooi scherp en sterker van compo. Ritme en kleur
De tweede Sanne kan me niet bekoren. De reden is hierboven al even aangehaald.
eerste ook mijn voorkeur, heel mooi, lijnen en kleuren in de compo
2e, ach die vlekken geven nog iets levendigs, maar 't is zo horizontaal , ik kijk zo recht tegen een dicht vlak aan...
Comment