Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dwarsliggers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dwarsliggers

Tips en commentaar welkom
    groeten
    deka

Exif
    AV/14 - TV 1/5 - ISO 100 - macrolens 105 mm
    Last edited by deka; 21 januari 2011, 11:27.
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Re: Dwarsliggers

tips heb ik niet, commentaar al even min, opmerking = prachtig

groetjes
    renske

Comment

een mooie
      had mischien overal scherp mogen zijn
      eos 600 d
      lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

Mooi
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
          Tips en commentaar welkom
          Om een goede beoordeling van de foto mogelijk te maken is het hier nuttig dat je ook wat extra informatie aanbiedt (de zogenaamde EXIF gegevens, die je camera samen met de foto opslaat):
          - Camera Model
          - Lens
          - Sluitertijd
          - Diafragma
          - ISO waarde
          - Belichtingscompensatie

De vermelding van EXIF gegevens is niet verplicht maar wel aanbevolen om betere en meer relevante tips te krijgen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind het een mooie. Voor mij hoeft hier niet alles scherp te zijn.
            Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                Om een goede beoordeling van de foto mogelijk te maken is het hier nuttig dat je ook wat extra informatie aanbiedt (de zogenaamde EXIF gegevens, die je camera samen met de foto opslaat):
                - Camera Model
                - Lens
                - Sluitertijd
                - Diafragma