Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

What goes up..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: What goes up..

Bouk, denk dat het lezen nodig zal zijn. Ga eens op zoektocht moeten Nu zit ik hier elke foto die voorbij komt te bekijken en ik kom er niet.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
      Ik krijg dikwijls te horen dat ik te donkere foto's maak, dat zal hier wel zijn invloed op hebben. Ik ga voor de kleuren van de eerste die nu tweede staat . Voor mijn gevoel klopt het niet bij een op of ondergaande zon dat je op de bomen met de schaduwzijde naar je toe deze zo helder kunt zien.
      Is dat echt waar, maak jij te donkere foto's Je opmerking klopt grotendeels en als jij dat zo aanvoelt moet je uw mening handhaven Onze Kenneth weet het blijkbaar niet meer, zit in tweedracht door de opmerkingen. Kenneth, als gezegd wordt "een klein beetje" - "ietsje" - "wat", dan betekent dit een millimeter en geen centimeter M.a.w. je trekt te bruusk aan het hendeltje waardoor het verschil TE groot wordt. Ik bedoelde enkel maar een ietseietssietsepietsie vooraan in het landschap wat ophelderen zodat er terug wat kleur in het gras komt samen met de structuur !!!!! Nu heeft de originele wel sfeer, alleen door de zon, maar is voor de rest te somber : "Een foto moet leven !"
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
        Nu dat ik nog eens kijk om te vergelijken zie ik weer wat. Horizon helt af ?
        De horizon was mijn eigen keus, dus deze mocht een beetje afhellen.

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Is dat echt waar, maak jij te donkere foto's Je opmerking klopt grotendeels en als jij dat zo aanvoelt moet je uw mening handhaven Onze Kenneth weet het blijkbaar niet meer, zit in tweedracht door de opmerkingen. Kenneth, als gezegd wordt "een klein beetje" - "ietsje" - "wat", dan betekent dit een millimeter en geen centimeter M.a.w. je trekt te bruusk aan het hendeltje waardoor het verschil TE groot wordt. Ik bedoelde enkel maar een ietseietssietsepietsie vooraan in het landschap wat ophelderen zodat er terug wat kleur in het gras komt samen met de structuur !!!!! Nu heeft de originele wel sfeer, alleen door de zon, maar is voor de rest te somber : "Een foto moet leven !"
        Ik wou ergens de zonsondergang in beeld brengen en niet de voorgrond (dus ook niet het gras).. Ik heb het converteren van RAW naar JPEG belange nog niet onder de knie dus dankje voor de tip! Mijn fotografie cursus is bijna uit nu, dan beginnen met de lightroom cursus en dan de photoshop cursus, nog veel werk voor de boeg Anyways ik heb nog wat moeite met het begrijpen wat jullie bedoelen, de meeste tips als diafragma groter, snellere sluitertijd snap ik wel. De tips als ophelderen, meer contrast, enz.. lukken nog niet zo goed, ik ben een beetje te extreem daarin. Maar ik ben nog maar jong hé

Nog steeds bedankt voor alle tips en reacties!
        Groetjes Kenneth .
        The camera has the ability to capture a moment in time
        and then preserve it frozen for ever
        .

Comment

Working...
        X