Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

What goes up..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• What goes up..

... must go down!!
    Oh, de zonsondergang kan soms toch zo mooi zijn hé!

Update:

Origineel - takje:

Reacties en kijkers bedankt!

Groetjes, Kenneth.
    Last edited by Espiration; 21 januari 2011, 22:03.
    The camera has the ability to capture a moment in time
    and then preserve it frozen for ever
    .

Re: What goes up..

is idd mooi.
    persoonlijk vind ik het nog mooier als ze op komt alleen al om dat je er vroeger voor uit de veren moet, maar vooral omdat het licht bij zons opkomst net dat ietsje zachter is en dan zwijgen we nog over de prachtige luimerende mist. maar ik ben aan het afdwalen , best een knappe plaat hoor.

groetjes
    renske

Comment

inderdaad prachige foto. Het ziet er daar zelfs warm uit

grt. Ria

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
        is idd mooi.
        persoonlijk vind ik het nog mooier als ze op komt alleen al om dat je er vroeger voor uit de veren moet, maar vooral omdat het licht bij zons opkomst net dat ietsje zachter is en dan zwijgen we nog over de prachtige luimerende mist. maar ik ben aan het afdwalen , best een knappe plaat hoor.
        Ik vind zonsopgang ook mooier dan zonsondergang, de mist en de zonnestralen die proberen door de mist te komen en het zo lichtgeel kleuren.. Prachtig gewoon . Jammer genoeg moet ik naar school, dus foto's trekken zit er 's morgens niet in.. Misschien in het weekend hé! Dankje voor je reactie!

Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
        inderdaad prachige foto. Het ziet er daar zelfs warm uit

grt. Ria
        Geloof het of niet, mijn handen waren bijna bevroren door de ijzig koude lucht hier, maar ik ben blij dat de zon een prachtige gloed afgaf Jij ook heel erg bedankt voor de positieve commentaar

Groetjes, Kenneth.
        .

Comment

Voor mijn oog een mooie, de zonnestraaltjes er net op. Klein takje rechts past er iets minder op Ik begin nu ook op meer te letten, je leert hier vlug bij
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Inderdaad dat takje rechts, een klein détail maar 't is er wel een. Ik had de voorgrond toch wat opgelicht, voor de rest oké
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
              Voor mijn oog een mooie, de zonnestraaltjes er net op. Klein takje rechts past er iets minder op Ik begin nu ook op meer te letten, je leert hier vlug bij
              Ik ga straks eens proberen dat takje weg te werken, ik had het zelf nog niet eens gezien (hier moet ik dus meer op letten )

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Inderdaad dat takje rechts, een klein détail maar 't is er wel een. Ik had de voorgrond toch wat opgelicht, voor de rest oké
              Inderdaad het takje, nu ik het ook zie wil ik het zo snel mogelijk weg! En inderdaad ik vind het ook wat donkertjes. Straks even kijken hoe het er uit ziet als het wat meer belicht is..

Dankje voor jullie reacties!
              Groetjes, Kenneth.
              .

Comment

Ik heb het bewerkt, beetje lichter gemaakt en het takje rechts verwijdert, hoe is het nu?

Groetjes, Kenneth.
                .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Espiration Bekijk bericht
                  Ik heb het bewerkt, beetje lichter gemaakt en het takje rechts verwijdert, hoe is het nu?
                  Prachtig.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    Prachtig.
                    grt,bouk.
                    Dankje, als beginner ben ik hier heel erg door gevleit

Groetjes, Kenneth.
                    .

Comment

Ik krijg dikwijls te horen dat ik te donkere foto's maak, dat zal hier wel zijn invloed op hebben. Ik ga voor de kleuren van de eerste die nu tweede staat . Voor mijn gevoel klopt het niet bij een op of ondergaande zon dat je op de bomen met de schaduwzijde naar je toe deze zo helder kunt zien.
                      Last edited by Anaisje; 21 januari 2011, 18:53. Reden: tekst wat gewijzigd

Comment

Ik krijg dikwijls te horen dat ik te donkere foto's maak, dat zal hier wel zijn invloed op hebben. Ik ga voor de kleuren van de eerste die nu tweede staat . Voor mijn gevoel klopt het niet bij een op of ondergaande zon dat je op de bomen met de schaduwzijde naar je toe deze zo helder kunt zien.
                        Ik zou het niet beter kunnen zeggen.... Dus vool mij nen N° 2 zondel takje a.u.b.(Plecies bij den meeneemchinees).

Gloeten,

Laulent
                        We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

Comment

Zo donker was het eigenlijk niet op het moment dat ik de foto trok, maarja ik vind ergens het contrast van de 2de mooier veel mooier..

Oorspronkelijk geplaatst door Barkingfangio Bekijk bericht
                          Ik zou het niet beter kunnen zeggen.... Dus vool mij nen N° 2 zondel takje a.u.b.(Plecies bij den meeneemchinees).

Gloeten,

Laulent
                          Haha komiekje , ja ik heb het aangepast zoals jullie 2 wouden hé.. Nu heb je het 2de ma zonder takje, maar ik laat toch de eerste erop staan, voor degene die vonden dat de voorgrond wat lichter moest zijn .

Bedankt voor de feedback!
                          Groetjes, Kenneth.
                          .

Comment

Nu dat ik nog eens kijk om te vergelijken zie ik weer wat. Horizon helt af ?

Comment

............. Voor mijn gevoel klopt het niet bij een op of ondergaande zon dat je op de bomen met de schaduwzijde naar je toe deze zo helder kunt zien.
                              veel lezen hier op het forum, dan kom je er achter dat; dat op meerdere manieren wel degelijk mogelijk is hoor
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                              X