Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
is idd mooi.
persoonlijk vind ik het nog mooier als ze op komt alleen al om dat je er vroeger voor uit de veren moet, maar vooral omdat het licht bij zons opkomst net dat ietsje zachter is en dan zwijgen we nog over de prachtige luimerende mist. maar ik ben aan het afdwalen , best een knappe plaat hoor.
is idd mooi.
persoonlijk vind ik het nog mooier als ze op komt alleen al om dat je er vroeger voor uit de veren moet, maar vooral omdat het licht bij zons opkomst net dat ietsje zachter is en dan zwijgen we nog over de prachtige luimerende mist. maar ik ben aan het afdwalen , best een knappe plaat hoor.
Ik vind zonsopgang ook mooier dan zonsondergang, de mist en de zonnestralen die proberen door de mist te komen en het zo lichtgeel kleuren.. Prachtig gewoon . Jammer genoeg moet ik naar school, dus foto's trekken zit er 's morgens niet in.. Misschien in het weekend hé! Dankje voor je reactie!
inderdaad prachige foto. Het ziet er daar zelfs warm uit
grt. Ria
Geloof het of niet, mijn handen waren bijna bevroren door de ijzig koude lucht hier, maar ik ben blij dat de zon een prachtige gloed afgaf Jij ook heel erg bedankt voor de positieve commentaar
Groetjes, Kenneth.
The camera has the ability to capture a moment in time
and then preserve it frozen for ever.
Voor mijn oog een mooie, de zonnestraaltjes er net op. Klein takje rechts past er iets minder op Ik begin nu ook op meer te letten, je leert hier vlug bij
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Voor mijn oog een mooie, de zonnestraaltjes er net op. Klein takje rechts past er iets minder op Ik begin nu ook op meer te letten, je leert hier vlug bij
Ik ga straks eens proberen dat takje weg te werken, ik had het zelf nog niet eens gezien (hier moet ik dus meer op letten )
Inderdaad dat takje rechts, een klein détail maar 't is er wel een. Ik had de voorgrond toch wat opgelicht, voor de rest oké
Inderdaad het takje, nu ik het ook zie wil ik het zo snel mogelijk weg! En inderdaad ik vind het ook wat donkertjes. Straks even kijken hoe het er uit ziet als het wat meer belicht is..
Dankje voor jullie reacties!
Groetjes, Kenneth.
Ik krijg dikwijls te horen dat ik te donkere foto's maak, dat zal hier wel zijn invloed op hebben. Ik ga voor de kleuren van de eerste die nu tweede staat . Voor mijn gevoel klopt het niet bij een op of ondergaande zon dat je op de bomen met de schaduwzijde naar je toe deze zo helder kunt zien.
Last edited by Anaisje; 21 januari 2011, 18:53.
Reden: tekst wat gewijzigd
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Ik krijg dikwijls te horen dat ik te donkere foto's maak, dat zal hier wel zijn invloed op hebben. Ik ga voor de kleuren van de eerste die nu tweede staat . Voor mijn gevoel klopt het niet bij een op of ondergaande zon dat je op de bomen met de schaduwzijde naar je toe deze zo helder kunt zien.
Ik zou het niet beter kunnen zeggen.... Dus vool mij nen N° 2 zondel takje a.u.b.(Plecies bij den meeneemchinees).
Gloeten,
Laulent
We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!
Zo donker was het eigenlijk niet op het moment dat ik de foto trok, maarja ik vind ergens het contrast van de 2de mooier veel mooier..
Oorspronkelijk geplaatst door BarkingfangioBekijk bericht
Ik zou het niet beter kunnen zeggen.... Dus vool mij nen N° 2 zondel takje a.u.b.(Plecies bij den meeneemchinees).
Gloeten,
Laulent
Haha komiekje , ja ik heb het aangepast zoals jullie 2 wouden hé.. Nu heb je het 2de ma zonder takje, maar ik laat toch de eerste erop staan, voor degene die vonden dat de voorgrond wat lichter moest zijn .
Bedankt voor de feedback!
Groetjes, Kenneth.
............. Voor mijn gevoel klopt het niet bij een op of ondergaande zon dat je op de bomen met de schaduwzijde naar je toe deze zo helder kunt zien.
veel lezen hier op het forum, dan kom je er achter dat; dat op meerdere manieren wel degelijk mogelijk is hoor
grt,bouk.
Comment