Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op kantoor (5)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Op kantoor (5)

Subtitel : Koffiepauze.

Alvast bedankt voor het kijken en het schrijven.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Op kantoor (5)

Koffiepauze .... we kennen dat .... Zo te zien aan meneer zal het gedeeltelijke werkpauze geweest zijn ??? Vlug wat koffie drinken en hopen dat hij de collega (' s) ziet om nog wat meer uitleg te vragen over de desbetreffende documenten die hij bij zich heeft. Tijd om een echt babbeltje te slaan over ditjes en datjes zal er misschien niet geweest zijn.
    Dat is hoe ik het interpreteer.
    Weer een iewat ander standpunt en dus goed gezien. Alleen heb ik persoonlijk wat moeite met het "lijnenspel ". Ik zou er links nog een stukje afdoen, tot op het punt waar de balustrade en de kaderlat elkaar snijden. Onderaan nog een stukje afdoen tot juist aan de linkerhoek van het balustradepaneel. Dan wordt hij voor mij een stukje rustiger. Enfin, dat is mijn mening en jij doet er natuurlijk mee wat je wil.
    Op naar nummer 6. Kan je een tipje van de sluier oplichten om te laten weten hoeveel beelden we nog mogen verwachten ?
    groeten,
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Gr, ik kan nauwelijks wachten op je volgende. Hoe meer er komen hoe meer er duidelijk wordt. In deze reeks zie ik telkens weer de ongewone standpunten opduiken, de sterkte van de reeks voor mij
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Een hele mooie Raymond
        Behalve de eerste ben ik ervan overtuigd dat die mensen op de dienst de foto's maar al te graag zouden uithangen op hun werk. Ze zouden er zeker niet misstaan.

Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Ik heb je vorige foto's niet gezien maar deze is prachtig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
            Een hele mooie Raymond
            Behalve de eerste ben ik ervan overtuigd dat die mensen op de dienst de foto's maar al te graag zouden uithangen op hun werk. Ze zouden er zeker niet misstaan.

Groetjes
            Marc
            In deze uitleg kan ik mij wel in terug vinden !
            Op naar de volgende
            Mijn Flicr

Comment

Hallo,

Telkens verrassende standpunten en compo.... ben fan

Groeten,

Laurent,

Op naar de volgende ....
              We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

Comment

Een hele mooie Raymond

Groetjes
                Marc
                Ze hangen daar misschien al ?
                Terecht !

greetz
                Cheeta
                Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                flickr

Comment

ik hoop voor jou dat de reeks een mooi plekje op kantoor heeft gekregen!

Deze foto? Misschien onderaan een stukje af
                  Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

GR, weer een voltreffer, zeker gezien de ongewone hoek. Persoonlijk zou ik bovenaan nog een beetje gecropt hebben om dat hoekje van,wat ik denk dat het een dakraam is, er af te doen. Maar misschien is het net detail da de foto iets meer geeft,
                    Op naar 6.
                    Photography is an art of observation.

Comment

Tussen een wirwar van lijnen en regels even een koffiepauze .
                      Zal wel passen binnen de volledige reeks.
                      Op naar de volgende

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                        Koffiepauze .... we kennen dat .... Zo te zien aan meneer zal het gedeeltelijke werkpauze geweest zijn ??? Vlug wat koffie drinken en hopen dat hij de collega (' s) ziet om nog wat meer uitleg te vragen over de desbetreffende documenten die hij bij zich heeft. Tijd om een echt babbeltje te slaan over ditjes en datjes zal er misschien niet geweest zijn.
                        Dat is hoe ik het interpreteer.
                        Weer een iewat ander standpunt en dus goed gezien. Alleen heb ik persoonlijk wat moeite met het "lijnenspel ". Ik zou er links nog een stukje afdoen, tot op het punt waar de balustrade en de kaderlat elkaar snijden. Onderaan nog een stukje afdoen tot juist aan de linkerhoek van het balustradepaneel. Dan wordt hij voor mij een stukje rustiger. Enfin, dat is mijn mening en jij doet er natuurlijk mee wat je wil.
                        Op naar nummer 6. Kan je een tipje van de sluier oplichten om te laten weten hoeveel beelden we nog mogen verwachten ?
                        groeten,
                        deka
                        Jij kent duidelijk de werkwijze op het terrein. Als je het moe wordt kan ik ook nu stoppen hoor ! Waarschijnlijk nog drie.
                        Dank u mevr. Deka maar knippen doe ik in deze foto's niet

Een hele mooie Raymond

Groetjes
                        Marc
                        Een deel is nog steeds te bekijken in het bedrijf Marc. En van die "eerste" daar zou je nog serieus van op kijken !
                        Ook bedankt

Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdB Bekijk bericht
                        Ik heb je vorige foto's niet gezien maar deze is prachtig!
                        Deze kan je steeds gaan opvissen in dit forum Nathalie en tevens bedankt voor je reactie

Oorspronkelijk geplaatst door delucce Bekijk bericht
                        Tussen een wirwar van lijnen en regels even een koffiepauze .
                        Zal wel passen binnen de volledige reeks.
                        Op naar de volgende
                        Proficiat, de symboliek ontdekt en goed geformuleerd.
                        Eveneens oprechte dank

Comment

En de andere bezoekers Anaisje, Katrien, Mikka, Cheeta, Laurent en Pixxel - schrijvers en vrienden, eveneens een dikke merci

Comment

Deze is echt wel heel goed Raymond
                            Ik volg Deka evt aangaande het kleine stukje onderaan eraf. Geeft dan wat meer rust. De rest van het lijnenspel zou ik zeker onaangeroerd laten. Knap standpunt hier en de belijning doet het hier prachtig.

Grtz,
                            Kurt

Comment

Deze is nog mooier dan de vorige
                              ze waren alle top
                              het is niet een gewoon plaatje maar een poster
                              grt,
                              Pimpeltje
                              Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
                              Pimpel

Comment

Working...
                              X