Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op kantoor (5)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Op kantoor (5)

Echt een fantastische reeks, het moet toch ontzettend spannend, en plezierig en alle gevoelens die daarbij komen,.. zijn om zo'n reeks te mogen maken
    Gewoon formidabel werk

grt. Ria

Comment

weer een een pracht van een compositie en een zeer mooie weergaven van het leven en werken binnen het bedrijf.
      ik vind het wat vreemd dat dat men opmerkingen maakt over de compo (is duidelijk zeer zorgvuldig en doordacht gekozen) en er niemand iets zegt over de halo aan de het hoofd van de geportreteerde.

groetjes
      renske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
        Echt een fantastische reeks, het moet toch ontzettend spannend, en plezierig en alle gevoelens die daarbij komen,.. zijn om zo'n reeks te mogen maken
        Gewoon formidabel werk

grt. Ria
        Het was inderdaad een aanbod en de uitdaging liet ik niet liggen Ria, maar uiterst moeilijk vanwege de complexheid. Maar daar wordt je uiteraard niet op beoordeelt
        Dank je voor je fijne woorden

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
        weer een een pracht van een compositie en een zeer mooie weergaven van het leven en werken binnen het bedrijf.
        ik vind het wat vreemd dat dat men opmerkingen maakt over de compo (is duidelijk zeer zorgvuldig en doordacht gekozen) en er niemand iets zegt over de halo aan de het hoofd van de geportreteerde.

groetjes
        renske
        Ja Renske dat is zo, doch we zien allemaal anders hé en al kijkende en doende kan men veel leren en tot andere inzichten komen op termijn. Halo, inderdaad goed opgemerkt en ik heb het bewust zo gelaten (in alle foto's bijna niets aangeroerd). Trouwens die halo is een achterliggend verschijnsel (reflectie) van meneer zijn "katoog"
        Bedankt Renske

Pimpeltje en Kurt, ook van harte dank voor de reacties
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

je wordt echt wel benieuwd naar de volgende!
          groetjes
          hilde

Comment

Working...
          X