Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Koffiepauze .... we kennen dat .... Zo te zien aan meneer zal het gedeeltelijke werkpauze geweest zijn ??? Vlug wat koffie drinken en hopen dat hij de collega (' s) ziet om nog wat meer uitleg te vragen over de desbetreffende documenten die hij bij zich heeft. Tijd om een echt babbeltje te slaan over ditjes en datjes zal er misschien niet geweest zijn.
Dat is hoe ik het interpreteer.
Weer een iewat ander standpunt en dus goed gezien. Alleen heb ik persoonlijk wat moeite met het "lijnenspel ". Ik zou er links nog een stukje afdoen, tot op het punt waar de balustrade en de kaderlat elkaar snijden. Onderaan nog een stukje afdoen tot juist aan de linkerhoek van het balustradepaneel. Dan wordt hij voor mij een stukje rustiger. Enfin, dat is mijn mening en jij doet er natuurlijk mee wat je wil.
Op naar nummer 6. Kan je een tipje van de sluier oplichten om te laten weten hoeveel beelden we nog mogen verwachten ?
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Gr, ik kan nauwelijks wachten op je volgende. Hoe meer er komen hoe meer er duidelijk wordt. In deze reeks zie ik telkens weer de ongewone standpunten opduiken, de sterkte van de reeks voor mij
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Een hele mooie Raymond
Behalve de eerste ben ik ervan overtuigd dat die mensen op de dienst de foto's maar al te graag zouden uithangen op hun werk. Ze zouden er zeker niet misstaan.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Een hele mooie Raymond
Behalve de eerste ben ik ervan overtuigd dat die mensen op de dienst de foto's maar al te graag zouden uithangen op hun werk. Ze zouden er zeker niet misstaan.
Groetjes
Marc
In deze uitleg kan ik mij wel in terug vinden !
Op naar de volgende
Een hele mooie Raymond
Groetjes
Marc
Ze hangen daar misschien al ?
Terecht !
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
GR, weer een voltreffer, zeker gezien de ongewone hoek. Persoonlijk zou ik bovenaan nog een beetje gecropt hebben om dat hoekje van,wat ik denk dat het een dakraam is, er af te doen. Maar misschien is het net detail da de foto iets meer geeft,
Op naar 6.
Koffiepauze .... we kennen dat .... Zo te zien aan meneer zal het gedeeltelijke werkpauze geweest zijn ??? Vlug wat koffie drinken en hopen dat hij de collega (' s) ziet om nog wat meer uitleg te vragen over de desbetreffende documenten die hij bij zich heeft. Tijd om een echt babbeltje te slaan over ditjes en datjes zal er misschien niet geweest zijn.
Dat is hoe ik het interpreteer.
Weer een iewat ander standpunt en dus goed gezien. Alleen heb ik persoonlijk wat moeite met het "lijnenspel ". Ik zou er links nog een stukje afdoen, tot op het punt waar de balustrade en de kaderlat elkaar snijden. Onderaan nog een stukje afdoen tot juist aan de linkerhoek van het balustradepaneel. Dan wordt hij voor mij een stukje rustiger. Enfin, dat is mijn mening en jij doet er natuurlijk mee wat je wil.
Op naar nummer 6. Kan je een tipje van de sluier oplichten om te laten weten hoeveel beelden we nog mogen verwachten ?
groeten,
deka
Jij kent duidelijk de werkwijze op het terrein. Als je het moe wordt kan ik ook nu stoppen hoor ! Waarschijnlijk nog drie.
Dank u mevr. Deka maar knippen doe ik in deze foto's niet
Een hele mooie Raymond
Groetjes
Marc
Een deel is nog steeds te bekijken in het bedrijf Marc. En van die "eerste" daar zou je nog serieus van op kijken !
Ook bedankt
Deze is echt wel heel goed Raymond
Ik volg Deka evt aangaande het kleine stukje onderaan eraf. Geeft dan wat meer rust. De rest van het lijnenspel zou ik zeker onaangeroerd laten. Knap standpunt hier en de belijning doet het hier prachtig.
Comment