Een hele goeie Raymond die ik zeer zeker kan, euhm, pruimen...
Het lijkt wel of hij zweeft. De valere kleuren missen hun doel in deze foto niet.
Misschien ontbreekt er echter een tikje scherpte op de steen van de vrucht...
Smakelijk en tot gauw,
Bart
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Een hele goeie Raymond die ik zeer zeker kan, euhm, pruimen...
Het lijkt wel of hij zweeft. De valere kleuren missen hun doel in deze foto niet.
Misschien ontbreekt er echter een tikje scherpte op de steen van de vrucht...
Smakelijk en tot gauw,
Bart
Sorry Bart want ik zit met de gebakken peren.... ze pruimen hem niet
Is wel volledig scherp hoor ! Gezichtsbedrog door het vocht tussen de ribbeltjes van de steen
weer een prachtige G.R., je hebt een onmiskenbare stijl, en deze doet die alle eer aan.enkel de blauwe schijn onder de vrucht doet het goed, laat het zweven, enkel het blauwe lijntje zou ik trachten weg te werken als dit gaat? maar is louter mijn gevoel hé
weer een prachtige G.R., je hebt een onmiskenbare stijl, en deze doet die alle eer aan.enkel de blauwe schijn onder de vrucht doet het goed, laat het zweven, enkel het blauwe lijntje zou ik trachten weg te werken als dit gaat? maar is louter mijn gevoel hé
groetjes
renske
Dank u voor de waardering Renske Inderdaad, dat lijntje mag er af.
Ik heb ondertussen eens gekeken naar je treintraject tussen Galmaarden en Halle. Is daar een wandeling te combineren ? Misschien verder in het seizoen ? Wil dit wel eens graag doen !
Heb deze al een aantal keren bekeken ... Doet me een beetje denken aan een " parel " in een parelmoer schelp ( dit vooral door het parelmoer effect rechts bovenaan ). Echt een herkenbare GRstijl ... Zelf blijf ik echter wat moeite hebben met het beeld, maar ja gelukkig hebben we hier niet allemaal dezelfde smaak en is het ook goed om eens te zien hoe anderen hun creativiteit op beelden loslaten.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Heb deze al een aantal keren bekeken ... Doet me een beetje denken aan een " parel " in een parelmoer schelp ( dit vooral door het parelmoer effect rechts bovenaan ). Echt een herkenbare GRstijl ... Zelf blijf ik echter wat moeite hebben met het beeld, maar ja gelukkig hebben we hier niet allemaal dezelfde smaak en is het ook goed om eens te zien hoe anderen hun creativiteit op beelden loslaten.
groeten,
deka
Zo is dat Deka ! Stijlen verschillen en ook smaken, dat is het positieve aan onze hobby
Dank voor de reactie en ook Anaisje en Mikka bedankt
Mooi, maar als het blauw lijntje langs onder de vrucht is heb ik het met lenscorrectie niet weg gekregen, maar ik vind het niet zo storend
groeten
Renée
Wat een leuke creatieve foto. De vrucht lijkt inderdaad te zweven, dat is leuk gedaan. Ik had er alleen niet zo snel een vrucht in gezien, het is dat het erbij geschreven was haha. Ga zo door!
Dank u voor de waardering Renske Inderdaad, dat lijntje mag er af.
Ik heb ondertussen eens gekeken naar je treintraject tussen Galmaarden en Halle. Is daar een wandeling te combineren ? Misschien verder in het seizoen ? Wil dit wel eens graag doen !
een geleide wandeling langs heen het traject is er niet echt, er zijn wel verschillende opties, de treinsporen volgen of mij stafkaart kennis vertrouwen
het is te zeggen dat ik eens zal uitzoeken wat de beste optie is want als we het ganse traject via straatjes en veldwegjes moeten afleggen, worden dit al snel een dikke 50 km en dit is wat veel om op een dagje af te tjokken.
maar laat iets horen waneer je er zin in krijgt en dan zullen we onze agenda eens naast elkaar leggen.
Comment