verwijderd
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
herftskleuren en wolkje
Collapse
X
-
-
Re: herftskleuren en wolkje
knap gedaan, vooral omdat de zon links achter je stond.
heb je de exif nog?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Een hele leuke, al vind ik de kleuren misschien wat oververzadigd in de bomen. (Kan echter ook aan mijn ogen / scherm liggen hoor).
Ik zou wel net aan de onderkant wat wegsnijden tot net boven dat hoekje autoweg...
Alleszins een hele leuke plaat!Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
-
bedankt voor de reacties
Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk berichtMisschien een foto plaatsen? Is nog zo makkelijk reacties geven :P
Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk berichtEen hele leuke, al vind ik de kleuren misschien wat oververzadigd in de bomen. (Kan echter ook aan mijn ogen / scherm liggen hoor).
Ik zou wel net aan de onderkant wat wegsnijden tot net boven dat hoekje autoweg...
Alleszins een hele leuke plaat!
Onderkant dat klop voegt niets toe , mag er af
grtjes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk berichtEen hele leuke, al vind ik de kleuren misschien wat oververzadigd in de bomen. (Kan echter ook aan mijn ogen / scherm liggen hoor).
Comment
-
Mhh, die wolk lijkt juist op een ufo die boven de bomen zit te zweven, heel mooi gedaan!The camera has the ability to capture a moment in time
and then preserve it frozen for ever.
Comment
-
Vind het een heel knappe compo, mits nog wat kleine aanpassingen, wordt dit een dijk van een plaat!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Espiration Bekijk berichtMhh, die wolk lijkt juist op een ufo die boven de bomen zit te zweven, heel mooi gedaan!Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot
Comment
Comment