Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
deze middag genomen, beetje bewerkt en ineens had het wel iets, of toch niet?
en op verzoek ook nog eens in het zwart wit
Last edited by svenne alpha; 11 januari 2011, 00:37.
Sony Alpha 300 18-70 mm (3.5 - 5.6) kitlens, Sigma 70-300 (4 - 5.6) dg apo macro, Sony Hvl f43 am, Lowepro Flipside 400 aw, 5 in 1 reflectiescherm, en nog heel wat te kort, voornamelijk budget for more pics, visit www.svenne.be
Inderdaad. Met dat er griezelig gezegd wordt, moet ik denken aan Lord of the Rings (de film); ergens op het einde...
De niet-volledige zwart-wit omzetting is een beetje een cliché... waarom niet volledig z/w? Sommige van de onderste kiezen bevatten trouwens nog wat kleur; was dat de bedoeling?
Inderdaad. Met dat er griezelig gezegd wordt, moet ik denken aan Lord of the Rings (de film); ergens op het einde...
De niet-volledige zwart-wit omzetting is een beetje een cliché... waarom niet volledig z/w? Sommige van de onderste kiezen bevatten trouwens nog wat kleur; was dat de bedoeling?
Wel een speciale foto (volledig in z/w dan).
ja het was de bedoeling om enkel nog het kleur van koekje te laten zien, ook op de kiezen. kwou niet voor een volledig zwart wit gaan omdat je dat al zoveel ziet, maar kzal deze er toch nog eens bijzetten.
Sony Alpha 300 18-70 mm (3.5 - 5.6) kitlens, Sigma 70-300 (4 - 5.6) dg apo macro, Sony Hvl f43 am, Lowepro Flipside 400 aw, 5 in 1 reflectiescherm, en nog heel wat te kort, voornamelijk budget for more pics, visit www.svenne.be
Bij dergelijke opname verwacht ik toch volledige scherpte hoor !
het was vooral de bedoeling om deze foto niet volledig scherp te krijgen, het is een poging om enkel een scherp beeld te hebben van hoe iemand bijt.
wel zie ik hier dat door het verkleinen of uploaden de scherpte iets minder is dan bij het orgineel
Comment