Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Een goeie, maar er zijn inderdaad wat onvolkomenheden zoals reeds vermeld.
Toch vind ik de kleur en sfeer in het bijzonder heel rustig en leuk om te zien.
Groetjes,
Mysti
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Mooie compo al komen de reflectie en het huis niet los in de opname wat ik jammer vind.
Dank je wel voor je reactie , op het moment van opname kon ik hem niet verder uitzoomen en ik stond op een bruggetje vlak naast het huis van mijn vorige weerspiegeling , maar ik wilde deze toch niet missen , Nu ga ik de volgende keer juist op de dingen letten die jullie me tippen en neem ik hem niet als er wat tegen de rand aan gaat komen
Mvg ,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Een goeie, maar er zijn inderdaad wat onvolkomenheden zoals reeds vermeld.
Toch vind ik de kleur en sfeer in het bijzonder heel rustig en leuk om te zien.
Groetjes,
Mysti
Hoi Mysti ik heb jou gemist hoor ,
dank je wel voor je reactie en ik ga mijn best doen hoor
grt,
Pimpeltje
Pimpel
Het is idd jammer dat het huis en de spiegeling niet volledig loskomen in de opname, maar ik vind het een hele mooie spiegeling (wellicht doordat er geen wind was).
Die landschapjes krijgen zo stilaan een typisch "Pimpeltje" stijl. Steeds verzorgt van opname en een frisse compo. Over de spiegeling hebben ze in weze wel gelijk maar ik stoor me bij deze daar niet aan
Die landschapjes krijgen zo stilaan een typisch "Pimpeltje" stijl. Steeds verzorgt van opname en een frisse compo. Over de spiegeling hebben ze in weze wel gelijk maar ik stoor me bij deze daar niet aan
Ja hé G.R.dit is echt mijn grote passie ik zie nu à la minute wat ik wil en dat ik dit vast wil leggen en daar kan ik op mijn digitale lijst op gemak naar kijken tijdens een bakkie
Bedankt weer voor je mooie reactie
grt,
Pimpeltje
Pimpel
Comment