Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winter in Tervuren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• winter in Tervuren

commentaren altijd welkom !
    Last edited by Guest6; 7 januari 2011, 23:47.

Re: winter in Tervuren

mooie tweede, zie het kleurverschil van de sneeuw met de eerste, en kijk dan eens naar je exif?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      mooie tweede, zie het kleurverschil van de sneeuw met de eerste, en kijk dan eens naar je exif?
      grt,bouk.
      Bouk,
      je hebt gelijk , ik heb de eerste foto een beetje bijgewerkt via aperture .

hieronder vind je het resultaat

Dirk
      Last edited by Guest6; 8 januari 2011, 20:53.

Comment

Ga voor de update wat betreft de kleuren. Maar ik weet niet wat er gebeurd is bij de update, rechtsboven en ook linksboven aan het dak, zijn er nu precies bruine vlekken te zien ... In de originelen foto waren die er ook al, maar minder opvallend.
        groeten,
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
          Ga voor de update wat betreft de kleuren. Maar ik weet niet wat er gebeurd is bij de update, rechtsboven en ook linksboven aan het dak, zijn er nu precies bruine vlekken te zien ... In de originelen foto waren die er ook al, maar minder opvallend.
          groeten,
          deka

bedankt voor de reactie !
          ik denk dat dit rook is die uit de schouwen komt, ik heb er geen andere verklaring voor .

Dirk

Comment

Ik ga ook voor de update. Sneeuw is wit zoals ie moe(s)t zijn. Die vlekken zullen wel damp of rook zijn. Denk dat ze daar in de winter ook moeten stoken net al wij .
            Groetjes

Comment

update: heel mooi, nu ook de kleur, prachtige foto
              nr 2: heel sfeervol, rechts voor hadden van mij de stam en takken weg gemogen, maar je kan moeilijk in andermans groen gaan zagen en kappen voor een foto

Comment

Het verschil tussen foto 1 en de update daarvan is techniek, sfeer en contrast. Ik vind ze allebei aanvaardbaar en laat de beslissing dan ook bij de auteur ! Foto 2 heeft eveneens sfeer mee en diepte en mooi in tegenlicht genomen, krijgt hierdoor mijn voorkeur
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
                X