Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lynx

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• lynx

het is niet in het wild maar ik vond de pose mooi ,de achtergrond was een groen zeil en dat was wel jammer zijn er suggesties

Re: lynx

Beetje spijtig van de harde schaduw van zijn eigen kop... maar voor de rest een prachtige foto
    Het groene zeil stoort mij niet. Maar als je het zelf niet zo mooi vind, kan je misschien selectief de 'Hue' wat verschuiven naar een natuurlijker groen.

Grtz,
    Peter
    Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

Comment

Re: lynx

ik ben nieuw op het forum en aarzel telkens weer om commentaar te geven
      ( de beste stuurlui staan aan wal weet je )
      maar anderzijds heb ik al veel geleerd van de commentaren van andere forumgebruikers
      dus toch maar ....

mooi beestje in een originele setting ...

de schaduw aan de kop en de staart zijn nogal hard, die sterke schaduw zou je met enige nabewerking iets kunnen afzwakken, denk ik.
      of (de volgende keer) door autobracketing drie foto's nemen en dan een 'normale' HDR foto maken is een mogelijk alternatief om dit te verhelpen.

de achtergrond vind ik wel storend ( die zou je zoals reeds gesuggereerd in een andere tint kunnen zetten ) of in een lichtere minder prominente kleur plaatsen.

Dirk

Comment

Working...
      X