Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ga voor de update wat betreft de kleuren. Maar ik weet niet wat er gebeurd is bij de update, rechtsboven en ook linksboven aan het dak, zijn er nu precies bruine vlekken te zien ... In de originelen foto waren die er ook al, maar minder opvallend.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Ga voor de update wat betreft de kleuren. Maar ik weet niet wat er gebeurd is bij de update, rechtsboven en ook linksboven aan het dak, zijn er nu precies bruine vlekken te zien ... In de originelen foto waren die er ook al, maar minder opvallend.
groeten,
deka
bedankt voor de reactie !
ik denk dat dit rook is die uit de schouwen komt, ik heb er geen andere verklaring voor .
Ik ga ook voor de update. Sneeuw is wit zoals ie moe(s)t zijn. Die vlekken zullen wel damp of rook zijn. Denk dat ze daar in de winter ook moeten stoken net al wij .
Groetjes
update: heel mooi, nu ook de kleur, prachtige foto
nr 2: heel sfeervol, rechts voor hadden van mij de stam en takken weg gemogen, maar je kan moeilijk in andermans groen gaan zagen en kappen voor een foto
Het verschil tussen foto 1 en de update daarvan is techniek, sfeer en contrast. Ik vind ze allebei aanvaardbaar en laat de beslissing dan ook bij de auteur ! Foto 2 heeft eveneens sfeer mee en diepte en mooi in tegenlicht genomen, krijgt hierdoor mijn voorkeur
Comment