Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
... "What the f... doet dit in de Beginnershoek????"
Tja, ook bij enkele van mijn eerder geposte foto's kwam deze vraag af en toe naar boven. Het meest simpele antwoord voor mij is: 'ik voel mij goed in de beginnershoek'
Ik moet nog veel leren en dat lukt goed in dit forumonderdeel. Mede dankzij meer ervaren leden/seniors die de moeite doen om 'af te dalen' naar de beginnershoek om hun kennis te delen.
Heel erg bedankt voor je reactie. Ook aan de anderen die gisteren nog gereageerd hebben
Thx,
Peter
Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1
Maar ik neem aan dat je niet zo'n beginner meer bent?
2 jaar geleden een dslr aangeschaft. Maar ik heb naast fotografie nog meerdere hobby's en een full-time job. Dus soms komt mijn fototoestel meerdere weken zelfs niet uit de tas
Grtz,
Peter
Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1
Comment