Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oude glorie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oude glorie

Hoi

Doordat de regen mijn plannen voor vandaag verstoorde, ging ik maar binnen aan de slag en kwam deze oude typemachine tegen. Ik weet niet of dit iets is.
    Alle commentaar is welkom
    Alvast bedankt!

Groetjes Roosj

Explore PhotoMania_’s 123 photos on Flickr!
    Last edited by Roosj; 10 maart 2011, 20:35. Reden: foto's te groot
    http://www.flickr.com/photos/photomania_/

Re: Oude glorie

Hopelijk zijn de foto's nu wel te zien.

Groetjes Roosj
    http://www.flickr.com/photos/photomania_/

Comment

Moet daar altijd om lachen : "is het iets ?" Stel dat je het zelf "niets" vind, waarom plaats je hem dan Hopen dat het toch "iets" is door de reacties ? Je idee en opname standpunt is positief naar mijn oordeel, zeker de eerste De tweede een ietsje meer scherpte vooraan en de hoge lichten reduceren zou al een beter resultaat geven
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ik vind de tweede zeeer geslaagd en origineel ; De glinstering achteraan maakt deze "gouden" foto alleen maar mooier in mijn ogen.KNap.
        de eerste is nogal klassiek en niet scherp aan de aanslagtoetsen.

gr,
        canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

website : www.leonvanham.com

Comment

ja, één is klassiek, maar goed uitgevoerd.
          twee is mooi zoals hij is.
          de glinsteringen maken er een sfeervol beeld van.
          beide foto's zijn gemaakt met de nodige aandacht voor compositie en licht.
          en dat is de basis van goede fotografie.

Comment

aarrgh... ik krijg ik ook altijd de krulle van die vragen in de trand van "Is het iets"?
            Heb je er dan niet bij nagedacht wat je wou toen je de foto nam? Ben je niet zeker van jezelf?
            Ik krijg dan zo een beetje het gevoel dat het eerder een lucky-shot was dan iets anders.

In het begin, als je foto's gaat nemen, dan neem je ongelooflijk veel foto's. Een namiddagwandeling kan dan bijvoorbeeld 150 foto's opleveren... Na strenge selectie, hou je misschien een kleine tiental "bruikbare" over, eerder lucky shots dan.
            Als je meer 'bewust' gaat fotograferen dan ga je tijdens een gelijkaardige wandeling misschien nog een 30-tal foto's nemen, waar je na eindselectie er nog een 20-tal gaat overhouden.
            En dan wéét je dat het "iets" is.
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Twee mooie voor mij,maar de tweede bevalt me het meest Grtjes Francine
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

Comment

Working...
              X