Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Happy New Year vanwege steenkst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Happy New Year vanwege steenkst

Aan alle belgiumdigital dot commer's een gelukkig nieuwjaar vanwege m'n Canon EOS450D, z'n objectieven, filters, flitser, statief en mezelf!

Lens Focal Length: 55,00 mm (- mm)
    Shutter Speed: 1/15 sec
    F-Number: F5,6
    ISO: 800

Beste groeten,
    Stefan

Re: Happy New Year vanwege steenkst

Amaai Stefan, da's een heel huishouden. Doe ze ook de beste groeten en wensen en neem er zelf ook eentje ! Je verstopt je ook weg achter je camera hé. Ik had graag je gezicht eens gezien - je ziet er een sterke jonge optimistische kerel uit waar we nog veel plezier zullen aan beleven
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

voor jou ook een fijn jaar gewenst samen met je Canon en vriendjes
      Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Amaai Stefan, da's een heel huishouden. Doe ze ook de beste groeten en wensen en neem er zelf ook eentje ! Je verstopt je ook weg achter je camera hé. Ik had graag je gezicht eens gezien - je ziet er een sterke jonge optimistische kerel uit waar we nog veel plezier zullen aan beleven
        Dat jonge is er al wat vanaf aan 38 met 3 kleine pagadders (dat is pas een heel huishouden naast mijn Canon vriendjes). Ten gepaste tijde volgt er wel 's een zelfportret.

Beste groeten,
        Stefan

Comment

Dank je wel voor de wensen en voor jou het zelfde toegewenst.Ik zie dat jij de zelfde Canon vriend heb als ik doe hem dus maar de groeten van Pimpeltje
          grt,
          Pimpeltje
          Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
          Pimpel

Comment

Working...
          X