Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Scherpte ligt toch wel goed volgens mij. Onscherpe ogen zou nog veel 'erger' geweest zijn.
De foto komt voor mij al dreigend genoeg over (ook zonder bek). De blauwe gloed geeft de foto iets van een losgeslagen struisvogel in een gebouw; een niet-natuurlijke achtergrond dus.
Ben direct verkocht als ik naar deze foto kijk. De scherpte vind ik juist goed op de ogen, zo vragen ze onmiddelijk je aandacht.
Volgens mijn bescheiden mening heel goed gedaan.
Die keek echt wel recht in de lens .... Voor mij mag hij zoals hij hier geplaatst is. Mijn stoort het niet echt dat de bek niet scherp is. Knap beeld.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Pakkende intrigerende foto waar de spanning te voelen is met mooie sfeer
Ogen scherp is prima. De bek geeft door de onscherpte wel een raar bijkomend gevoel, de bek lijkt nog een een diertje te zijn, bedoel wat verwarrend. Mits iets meer scherpte nog op de bek had het misschien beter geweest ?
Dank je voor de leuke reactie's. Het gaat hier wel degelijk over een echt exemplaar dat misschien iets te nieuwsgierig was en heb dan op de juist moment afgedrukt. De achtergrond is de sneeuw in het veld zeker niet ergens binnen
Misschien ben ik anders maar voor mij is de onscherpte op de bek net een charme van de foto....Het mocht misschien wel minder onscherp zijn zodat je echt naar de ogen geleid word. De scherpte op de ogen en rondliggende veertjes liever iets scherper, maar dit is toch al leuk voor een beginnershoek.
Comment