Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toch niet met de kop in't zand...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Toch niet met de kop in't zand...

Wat vinden jullie van deze bewerking en de foto natuurlijk?
    Canon EOS 50D + 17-55 + Tamron 90mm Macro + Canon ex 430 II
    www.moosedesign.be

flickr

Re: Toch niet met de kop in't zand...

Leuke foto, maar de scherpte staat niet juist. Ik had liever de snavel veel scherper gezien.
    Mijn Flicr

Comment

setting is heel leuk,
      geeft een beetje een dreigend gevoel van die vogel
      Canon EOS 550D - Tamron 18-270 mm - Canon 50 mm F1.8 II - Sigma 170 - 500 mm

Comment

Ik had ook liever de bek nog scherp gezien. Ik zou dat beest toch niet al te graag tegenkomen... Ziet er gevaarlijk uit!
        Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Scherpte ligt toch wel goed volgens mij. Onscherpe ogen zou nog veel 'erger' geweest zijn.

De foto komt voor mij al dreigend genoeg over (ook zonder bek). De blauwe gloed geeft de foto iets van een losgeslagen struisvogel in een gebouw; een niet-natuurlijke achtergrond dus.

Comment

Ben direct verkocht als ik naar deze foto kijk. De scherpte vind ik juist goed op de ogen, zo vragen ze onmiddelijk je aandacht.
            Volgens mijn bescheiden mening heel goed gedaan.

Comment

Mooie foto. De scherpte ligt goed op de ogen, misschien een kleiner diafragma-opening (=groter f/ getal) kiezen zodat ook de bek scherper wordt.
              Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Scherpte ligt zeker goed, bij vogels altijd scherpstellen op de ogen.
                Groetjes

Comment

Hmmm kheb zo de indruk dat het geen echt dier is Is het een opgezet stuk?

Wel tof gedaan, scherpte ligt ook goed voor me.

greetz

Comment

Die keek echt wel recht in de lens .... Voor mij mag hij zoals hij hier geplaatst is. Mijn stoort het niet echt dat de bek niet scherp is. Knap beeld.
                    groeten,
                    deka
                    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Pakkende intrigerende foto waar de spanning te voelen is met mooie sfeer
                      Ogen scherp is prima. De bek geeft door de onscherpte wel een raar bijkomend gevoel, de bek lijkt nog een een diertje te zijn, bedoel wat verwarrend. Mits iets meer scherpte nog op de bek had het misschien beter geweest ?
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Dank je voor de leuke reactie's. Het gaat hier wel degelijk over een echt exemplaar dat misschien iets te nieuwsgierig was en heb dan op de juist moment afgedrukt. De achtergrond is de sneeuw in het veld zeker niet ergens binnen
                        Canon EOS 50D + 17-55 + Tamron 90mm Macro + Canon ex 430 II
                        www.moosedesign.be

flickr

Comment

Ik vind 'hem' goed zoals hij is... met de scherpte op de juiste plek.

Mvg? Quattra

Comment

als die zo blijft kijken ga ik mijn kop in het zand steken denk ik, die heeft echt een blik om bang van te krijgen.

ik kan G.R. volgen wat betreft de scherpte op de bek, het zou hem nog beter maken maar is zo ook al ni slecht zenne.

groetjes

renske

Comment

Misschien ben ik anders maar voor mij is de onscherpte op de bek net een charme van de foto....Het mocht misschien wel minder onscherp zijn zodat je echt naar de ogen geleid word. De scherpte op de ogen en rondliggende veertjes liever iets scherper, maar dit is toch al leuk voor een beginnershoek.
                              EMBLEMATA.BE
                              http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

Comment

Working...
                              X