Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Daar moet je Raymond voor heten,om op zo'n gedacht te komen zie
Tof en idd goed gezien, die uitgebrande sneeuw lijkt nog een vlakte die ligt te wachten,
'k vind dat je 't heerlijk warm krijgt van sneeuw te vegen, en 'k hou ook wel van sneeuw...maar niet voor té lang
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Daar moet je Raymond voor heten,om op zo'n gedacht te komen zie
Tof en idd goed gezien, die uitgebrande sneeuw lijkt nog een vlakte die ligt te wachten,
'k vind dat je 't heerlijk warm krijgt van sneeuw te vegen, en 'k hou ook wel van sneeuw...maar niet voor té lang
Die gedachten en ideeën spruiten voort uit mijn bezigheid met het realiseren van audiovisuele realisaties. Daar heb je scenario's voor nodig en fantasie, dus het ligt nogal voor de hand die om te zetten naar één beeld, ook al zijn die "één beelden" niet steeds van niveau maar wel goed van inhoud of suggestief. Als jij van sneeuw houdt dan krijg ik goesting je daar eens goed in rond te tollen, dan krijgen we eens een vrouwelijke sneeuw(man)vrouw Bedankt voor je reactie
Tim, Luc en Deka bedankt voor de positieve benaderingen
Mag ik u schop bij gelegenheid even komen lenen Luc, wij hebben enkel een schoppenaas en een schoppenboer maar die willen geen sneeuw ruimen
Ria, thanks voor de mooie woorden en Renske ook bedankt voor je geheimschrift (weet bij God niet wat het betekent... ?)
ja sorry, ik ben een man en kan dus geen twee dingen te gelijk. ik was aiko pap aan het geven en wou eveneens reageren op je foto , en dit gaat dus niet.
ik vind het een goeie, hij deed me glimlachen en das goed. ik wou dus zeggen, ik vind dit goed gevonden.
ja sorry, ik ben een man en kan dus geen twee dingen te gelijk. ik was aiko pap aan het geven en wou eveneens reageren op je foto , en dit gaat dus niet.
ik vind het een goeie, hij deed me glimlachen en das goed. ik wou dus zeggen, ik vind dit goed gevonden.
groetjes
renske
Tot wat papflessen kunnen leiden. Nu kan ik volgen (ben ook een man hé). Misschien kunnen we samen dit geheimschrift ontwikkelen Bedankt Renske.
Comment