Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En opnieuw, en opnieuw, en opnieuw...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: En opnieuw, en opnieuw, en opnieuw...

hoe bedenk je het! heel knap!
    groetjes
    hilde

Comment

Daar moet je Raymond voor heten,om op zo'n gedacht te komen zie

Tof en idd goed gezien, die uitgebrande sneeuw lijkt nog een vlakte die ligt te wachten,
      'k vind dat je 't heerlijk warm krijgt van sneeuw te vegen, en 'k hou ook wel van sneeuw...maar niet voor té lang
      'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
      Grtjs, Jacky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
        hoe bedenk je het! heel knap!
        Door veel sneeuw te moeten ruimen Hilde. En ook die rode borstel deed een belletje rinkelen i.v.m. contrast. Dank voor je bezoek

Oorspronkelijk geplaatst door Jacky2 Bekijk bericht
        Daar moet je Raymond voor heten,om op zo'n gedacht te komen zie

Tof en idd goed gezien, die uitgebrande sneeuw lijkt nog een vlakte die ligt te wachten,
        'k vind dat je 't heerlijk warm krijgt van sneeuw te vegen, en 'k hou ook wel van sneeuw...maar niet voor té lang
        Die gedachten en ideeën spruiten voort uit mijn bezigheid met het realiseren van audiovisuele realisaties. Daar heb je scenario's voor nodig en fantasie, dus het ligt nogal voor de hand die om te zetten naar één beeld, ook al zijn die "één beelden" niet steeds van niveau maar wel goed van inhoud of suggestief. Als jij van sneeuw houdt dan krijg ik goesting je daar eens goed in rond te tollen, dan krijgen we eens een vrouwelijke sneeuw(man)vrouw Bedankt voor je reactie
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Goed gevonden en heel geslaagd!
          Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

Comment

Goed in zijn eenvoud, Raymond. Gelukking (?) heb ik naast een borstel nog een sneeuwschop. . .
            Luc

Comment

Je blijft er maar opkomen .... Goed gezien, een niet zo leuk werkje toch omgezet naar een aardigheidje.
              groeten,
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Tim, Luc en Deka bedankt voor de positieve benaderingen
                Mag ik u schop bij gelegenheid even komen lenen Luc, wij hebben enkel een schoppenaas en een schoppenboer maar die willen geen sneeuw ruimen

Comment

:d:g:g

Comment

prachtig mooi in al zijn eenvoud, en sneeuw ruimen is best wel plezant

grt. Ria

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
                      :d:g:g
                      Ria, thanks voor de mooie woorden en Renske ook bedankt voor je geheimschrift (weet bij God niet wat het betekent... ?)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                        Ria, thanks voor de mooie woorden en Renske ook bedankt voor je geheimschrift (weet bij God niet wat het betekent... ?)
                        ja sorry, ik ben een man en kan dus geen twee dingen te gelijk. ik was aiko pap aan het geven en wou eveneens reageren op je foto , en dit gaat dus niet.

ik vind het een goeie, hij deed me glimlachen en das goed. ik wou dus zeggen, ik vind dit goed gevonden.

groetjes
                        renske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
                          ja sorry, ik ben een man en kan dus geen twee dingen te gelijk. ik was aiko pap aan het geven en wou eveneens reageren op je foto , en dit gaat dus niet.

ik vind het een goeie, hij deed me glimlachen en das goed. ik wou dus zeggen, ik vind dit goed gevonden.

groetjes
                          renske
                          Tot wat papflessen kunnen leiden. Nu kan ik volgen (ben ook een man hé). Misschien kunnen we samen dit geheimschrift ontwikkelen Bedankt Renske.

Comment

Working...
                          X