Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En opnieuw, en opnieuw, en opnieuw...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• En opnieuw, en opnieuw, en opnieuw...

met de harde borstel sneeuwruimen tot een gaanpad. December 2010, we'll remember you
    !

Vooraf bedankt voor het kijken en de reacties.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: En opnieuw, en opnieuw, en opnieuw...

haha.
    zeer toepasselijk
    een pessimist is een optimist met ervaring.
    Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
    Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

lol...

Als de winter zo doorgaat heb je tegen het einde van de winter een extra harde schijf nodig...
      We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

Comment

Heb hier al één sneeuwschop en dito sneeuwborstel naar de eeuwige jachtvelden geholpen, maar ik geef me nog niet gewonnen .
        Alles heeft z'n tijd, zo ook koning winter. Als hij weg is gaan we hem misschien nog wel missen .
        Tekenend beeld, leuke compo .

grts
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barkingfangio Bekijk bericht
          lol...

Als de winter zo doorgaat heb je tegen het einde van de winter een extra harde schijf nodig...
          En een nieuwe borstel
          De winter van 2010 zal idd nog even in het geheugen blijven hangen.

Grtz,
          Kurt

Comment

Leuke foto . De felle (uitgebrande?) sneeuw doet het lijken alsof het een eindeloos karwei/sneeuwvlakte is. Als het zo doorgaat...

Comment

haha het voordeel van in een appartement te wonen, wij moeten dat niet zelf doen!

Maar ik hoop dat jullie ook in 2011 nog veel borstels en sneeuwschoppen mogen verslijten
              Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Hahahahaha!
                Dat is een toffe en heel creatief nagedacht
                En........... we zijn er nog niet hoor !!
                We moesten eigenlijk jou voor alle reactie's maar een nieuwe schenken als hij versleten is
                Grt,
                Pimpeltje
                Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
                Pimpel

Comment

Bedankt collega's voor al jullie leuke reacties. Ik heb inderdaad de sneeuw lichtjes uitgebrand met grof resultaat vooraan en eindeloos achteraan. Goed beoordeelt dus.

Comment

Vind dit symbolisch mooi. Al sedert ik een uk was hoor ik de mensen bezig over een witte
                    kerst. Het verlangen daar naar moet nogal groot zijn. Maar als het eindelijk zo ver is, zie
                    je iedereen met een bezem in de weer. Want de kerst mag wel wit zijn, maar niet voor de
                    eigen deur. Doet me een beetje denken aan al die tolerantie ten opzichte van mensen uit
                    een andere cultuur. Geen problemen mee. Zolang ons eigen dochterlief maar niet met zo-
                    iets komt aanzetten. Ver gezocht? Natuurlijk. En lichtjes overdreven ook. Kan iemand even
                    met de bezem over dit commentaar...

Comment

Een hele goeie; zowel qua symboliek als qua beeld en foto-bewerking...
                      Stel je kritieken niet te scherp...
                      Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Doudeke; ik geef je volkomen gelijk. Ik hoor zelfs mensen zeggen dat ze terug een niet-witte kerst willen. Voor mij heeft een witte kerst geen meerwaarde, vermits ik in mijn jeugd nooit een witte kerst heb gekend en dus ook niet de bijhorende nostalgische gevoelens ervaar op dit moment. Maar tot dusver stoort het me niet.

Ik denk dat mensen graag iets ongewoons hebben, als afleiding en om de sleur te breken. Maar als het te lang duurt, dan is het al normaal geworden en hoort het bij de routine.

Comment

Goed gedaan 'k Had nooit gedacht dat uitgebrande sneeuw wel goed kon uitkomen op bepaalde foto's!
                          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Echt een heel mooie plaat. Leuk !
                            There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
                            (Ansel Adams)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                              Vind dit symbolisch mooi. Al sedert ik een uk was hoor ik de mensen bezig over een witte
                              kerst. Het verlangen daar naar moet nogal groot zijn. Maar als het eindelijk zo ver is, zie
                              je iedereen met een bezem in de weer. Want de kerst mag wel wit zijn, maar niet voor de
                              eigen deur. Doet me een beetje denken aan al die tolerantie ten opzichte van mensen uit
                              een andere cultuur. Geen problemen mee. Zolang ons eigen dochterlief maar niet met zo-
                              iets komt aanzetten. Ver gezocht? Natuurlijk. En lichtjes overdreven ook. Kan iemand even
                              met de bezem over dit commentaar...
                              Zeer oprechte dank voor deze bijgevoegde tekst Louis. Lezen en herlezen tot...

Comment

Working...
                              X