Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Witte Scheldedijk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Witte Scheldedijk

Lang geleden dat ik hier nog eens iets gepost heb, vooral omdat ik zelden de tijd neem foto's te nemen. Maar weer als dit kon ik niet laten liggen.

Gelieve niet te mild te zijn met commentaar, ik kan er alleen maar beter van worden

Re: Witte Scheldedijk

Deze kunnen mij alle drie bekoren , staan ook in de juiste volgorde voor mij.

grts.
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

matig.
      deze foto's moeten het vooral hebben van de kleuren van de lucht en van de schoonheid van de sneeuw.
      maar compositorisch kunnen ze veel spannender.
      het zijn zeker geen beklijvende beelden.
      volgende keer meer aandacht besteden aan een boeiende compositie bedoel ik.

Comment

De tweede met die toeschouwer, wandelaar, of gewoon iemand die in de sneeuw staat te
        pissen, vind ik het mooiste. Qua inhoud zowel als sfeer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          matig.
          deze foto's moeten het vooral hebben van de kleuren van de lucht en van de schoonheid van de sneeuw.
          maar compositorisch kunnen ze veel spannender.
          het zijn zeker geen beklijvende beelden.
          volgende keer meer aandacht besteden aan een boeiende compositie bedoel ik.
          Dan heb je het denk ik vooral of zelfs enkel over de eerste foto, waar ik trouwens helemaal in je commentaar volg hoor.
          Vooral de derde vind ik heel erg leuk en doet me denken aan het einde van een lange wandeling, zeg maar ontsnapping van het hectische stadsleven, in de natuur. Tegelijk is je wandelaar droef omdat hij terug naar de mallemolen moet, maar hij is ook blij dat hij z'n verkleumde handen en voeten kan gaan warmen in zijn stamcafé.
          Voor mij een interessante foto dus, die ook nog eens goed is gemaakt.
          Stel je kritieken niet te scherp...
          Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

leuke reeks hoor met de voorkeur voor de eerste.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bedankt voor de reacties.
              Blijkbaar voorkeuren voor de eerste, tweede en derde foto door verschillende personen

Heb er nog heel wat meer gepost, maar ik wacht nog wel even voor ik deze ook post.

Comment

Working...
              X